پیام تسلیت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع)
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت امام پنجم شیعیان، حضرت امام محمد باقر علیه السلام را تسلیت گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت امام پنجم شیعیان، حضرت امام محمد باقر علیه السلام را تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام محمد باقر علیه‌السلام از احیاکنندگان بزرگ مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است که فقه آل محمد را تحکیم و تثبیت کردند و در طول عمر با عزت و پر برکت خویش به تببین و تشریح مبانی شیعه پرداختند.

 

تاریخ گواه پر عظمت بودن جایگاه علمی حضرت باقر العلوم است طوری که غیر ازفرزند عظیم الشانشان؛ امام صادق علیه‌السلام شخصیت‌های بزرگی در نزد آن حضرت تلمذ کردند و موجبات ترویج، تبلیغ و اعتلای اسلام ناب محمدی را فراهم آوردند.

 

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت امام محمد باقر علیه السلام را به تمام عاشقان خاندان عصمت و طهارت تسلیت می‌گوید و امیدوار است که به تأسی از آن امام همام اهتمام و توجه ویژه‌ای به انفاق و انجام کارهای خیریه داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.