اطلاعیه ها

شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند تشریح عملکرد بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه جمعیت و خانواده در سال ۱۴۰۲

پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید قربان و هفته تامین اجتماعی
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمدبا صدور پیامی، فرا رسیدن دهم ذی‌الحجه عید سعید قربان و هفته تامین اجتماعی را به همه مسلمانان و خانواده بزرگ تامین اجتماعی تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در متن پیام ” دکتر یونس محمودیان” چنین آمده است:

«عید قربان، زیباترین جلوه عشق و ایثار و کامل ترین نمونه رهایی بندگان از تعلقات دنیوی و غلبه بر هوای نفس است. روزی که حضرت ابراهیم خلیل الله با توکل به لطف معبود، در نهایت تسلیم و رضا فرزند خویش را به مسلخ عشق برد و از سخت ترین آزمون بشریت سر بلند بیرون آمد.
دهمین روز از ماه ذی الحجه، سالروز مرور درس بزرگ انسانیت و برترین جلوه عبودیت است تا همواره بیاد داشته باشیم که پرتو عشق الهی تنها در سایه خلوص اندیشه و تبری جستن از هوای نفس قلوب بندگان را روشن کرده و آنان را از ظلالت و گمراهی می رهاند.

وی در ادامه به اهمیت به درمان و تأمین اجتماعی در تعاليم اسلامي جايگاه ويژه‌اي دارد تا آنجا كه از آن به عنوان يكي از اهداف اصلي حكومت ياد مي‌شود. تلاش براي برقراري عدالت و جلوگيري از آسيب‌ ديدن نيازمندان وظيفه همه افراد جامعه است و هر گونه دستگيري از نيازمندان، به منزله قرض دادن به خداوند متعال است.

اینجانب برخود لازم می دانم فرا رسیدن عید قربان و هفته بزرگداشت تأمین اجتماعی را به یکایک کارکنان خدوم وزحمتکش تامین اجتماعی وافتخار افرینان، تلاشگران صبور و فرهیختگان این عرصه مهم که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین و کاهش دغدغه بیماران، آرامش بازنشستگان و بیمه شدگان وجامعه کارگران، مستری بگیران و کارفرمایان، جوانان و سایر اقشار جامعه می گردند را تبریک و تهنیت عرض نموده و حضور پر برکت انهادر عرصه های اجتماع را ارج می نهم.
و امیدوارم در سایه منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار گام های بیشتری را در راستای رفاه اجتماعی مردم بردارند.

دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.