مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی و فناوری بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
به گزارش پیوارنیوز؛مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی و فناوری بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی بیمارستان با حضور سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه، جمعی ازمدیران معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه وجمعی از مدیران ستادی و درمانی بیمارستان در سالن کنفرانس مدیریت بیمارستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر حسینی مطلق گفت: وی صادقانه و بسیار دغدغه مند در دوران معاونت پژوهشی بیمارستان شهید بهشتی عمل کرد و طی این سالها خدمت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منافع بیمارستان را مقدم بر منافع شخصی دانست

دکترنیازی افزود:سرعت بخشی به فعالیت های پژوهشی در سالها خدمت از شاخصه های فعالیت های دکتر حسینی مطلق بود و امروز همه قدردان زحمات وی و مجموعه همراهانشان هستیم.

وی افزود:دکتر صالح پور تجربیات ارزشمندی در ارتباط بااین مسولیت دارند وامیدواریم با تلاش گسترده و پیگیری با معاونت پژوهشی دانشگاه در زمینه ترقی پژوهش در بیمارستان و همچنین شاهد رضایتمندی متولیان امر در زمینه توسعه معاونت پژوهشی در بین مراکز دانشگاه علوم پزشکی استان باشیم.

در ادامه دکتر حسینی مطلق سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه بیمارستان از جمله همراهی سرپرست بیمارستان گفت: ان شاالله با همراهی و تعامل و ارتباط دوجانبه خوب و فعال در همه عرصه ها از جمله حوزه پژوهشی در بیمارستان شهید بهشتی و سایر بیمارستان ها را داشته باشیم.

حسینی مطلق گفت: خداوند متعال را شاکرم که به من توفیق فعالیت و خدمت رسانی جهت پیشبرد اهداف و برنامه های پژوهشی بیمارستان با همکاری و مساعدت پزشکان ،دانشجویان و پرسنل شریف داد و امروز در سمت معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان تلاش خواهم کرد تا به آنچه که شایسته و استحقاق هست برسیم و از این حیث از سایر دانشگاههای علوم پزشکی کشور عقب نمانیم .

سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مسئولیت سنگینی به عهده اینجانب گذاشته شد که امیدوارم با همکاری همه همکاران بتوانیم مسیر درست را طی کنیم و با همفکری همه نخبگان به اهداف و چشم انداز مورد نظر که ارتقاء سطح کیفی،علمی،وپژوهشی دانشگاه هست گام برداریم و در این راه دست یاری بسوی نخبگان پزشکان و همه کسانی که می‌توانند در این زمینه یاریگر ما باشند دستشان را می فشاریم.

در ادامه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اهدای لوح تقدیر از خدمات چندین ساله  دکتر سید امین حسینی مطلق در زمان تصدی معاونت پژوهشی بیمارستان تجلیل بعمل آورد.

در پایان حکم دکتر صالح پور توسط سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان به وی نیز اهداشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.