تجلیل از عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه وبویراحمد
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۵۶
تقدیر از عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران نوروزی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و کارکنان این اداره در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ
به گزارش پیوارنیوز؛ طی برنامه ای از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی ۱۴۰۱ تجلیل شد.

در این برنامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : خوشبختانه امسال آموزش و پرورش با تلاش شبانه روزی همکاران، برنامه‌های حساب شده ای در خصوص بحث اسکان مسافران نوروزی در مرکز استان پیاده کرده و با تشکیل گروهای ویژه برای بررسی مشکلات مدارس جهت آماده کردن محل اسکان به استقبال مسافران نوروزی رفتند.

وی تصریح کرد : به منظور رفاه حال میهمانان نوروزی و با هدف ارائه خدمات در شأن همکاران فرهنگی ، ضمن برگزاری جلسات متعدد در جهت بهتر برگزار شدن ستاد اسکان نوروزی با حضور معاون محترم پشتیبانی و نقش برجسته حوزه تعاون آقای پارسا دوست ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شده بود که کلیه موارد مورد بررسی قرار گرفت.

کورش دلشاد افزود:اتفاق خوبی که امسال رخ داد برنامه ریزی های مفید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ارتباط با بحث اسکان مسافران و پذیرش میهمانان در پایتخت طبیعت ایران بود به امید اینکه بتوانیم مرکز استان و‌جاذبه های گردشگری ان را بهتر و بیشتر معرفی کنیم.

در ادامه معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به نقش برجسته ی ستاد اسکان در معرفی و بهتر دیده شدن مرکز استان اشاره کرد و گفت:بی شک میهمانان بزرگوار و مسافران نوروزی با خاطره خوشی مرکز استان را ترک کردند و امیدورایم در آینده نیز شاهد حضور سبز و پر شمار میهمانان بزرگوار باشیم.

وی در ادامه از همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و کلیه پرسنل ستاد اسکان تقدیر و تشکر کرد و گفت همکاران ما بصورت شبانه روزی در دو شیفت کاری خود را وقف ستاد اسکان کرده بودند تا بتوانند شرایط مساعد تری برای رفاه حال مسافران نوروزی فراهم کنند.

ایرج حجتی ضمن گلایه از دیگر نهادها و دستگاها که عضو ستاد تسهیلات نوروزی هستند گفت : متاسفانه آموزش و پرورش بویرحمد در بحت ستاد اسکان مهمانان نوروزی تنها ماند و یک تنه به میدان آمد و خوشبختانه خوش درخشیدو تمام امکانات خود را برای مهمانان پای کار آورد.

حجتی افزود : انتظار ما این بود که دیگر دستگاهها از عوامل اجراس این ستاد در پایات جلیل نمایند و لی هر چه انتظار کشیدیم اقدامی از سوی اداره ای یا نهادی در سطح شهرستان بویراحمد صورت نگرفت و خوشبختانه با تدبیر مدیریت اداره جناب آقای دلشاد مجبور شدیم از همکاران خود که در این ستاد زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند تجلیل نماییم.

وی در پایان گفت:پذیرای ۲۰ هزار مسافر نوروزی در قالب ۵ هزار خانواربودیم که ۸۶ فضای آموزشی که دارای ۴۸۱ اتاق بودند برای مسافران نوروزی آماده شده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.