تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد 
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۶
معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور، طی نامه ای از استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه" خیلی خوب و قابل تقدیر "در سطح کشور در حوزه سواد آموزی استان در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ علیرضا عبدی،معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی کشور طی نامه ای از دکتر علی احمدزاده، استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه”خیلی خوب و قابل تقدیر”در ارزیابی شاخصهای کمی و کیفی فعالیت های سوادآموزی در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد

متن نامه معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور به استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی احمدزاده استاندار محترم و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد:

با سلام و احترام؛

باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، همانگونه که استحضار دارید، سازمان نهضت سوادآموزی تحقق باسوادی کامل در کشور را از طریق اجرای برنامه راهبردی سوادآموزی در دستور کار دارد.

همه ساله ارزیابی جامعی از عملکرد ادارات کل آموزش و پرورش در حوزه سواد آموزی، با هدف اجرای دقیق و ارائه مناسب خدمات سوادآموزی، اصلاح ،تقویت روند ها و رویه ها و ارائه بازخورد اثربخش، بر اساس شاخص ها و معیار های استاندارد از قبل اعلام شده انجام می گیرد .در سال ۱۴۰۰ فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان‌ها در قالب ۲۱ شاخص اختصاصی و ۲ شاخص عمومی مدیریت و مشتری مداری انجام گرديد.

کمیت و کیفیت تدابیر،اقدامات و دستاوردهای گزارش شده از سوادآموزی آن استان در شاخص های مورد داوری ” خیلی خوب و قابل تقدیر” ارزیابی شده و از آنجائیکه سواد یک مهارت اجتماعی است و تلاش در راستای آن ادای یک تعهد و مسئولیت اجتماعی را در بر خواهد داشت . بدین وسیله ضمن ارسال نتیجه ،از حسن توجه جنابعالي و اعضای محترم شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در ادای این تعهد و مسئولیت تقدیر و تشکر می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.