پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پی موفقیت بزرگ علمی دانش آموز هم استانی
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
مدرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پی کسب رتبه اول کنکور تجربی توسط دانش آموز دختر این استان پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام تبریک حسنعلی عزت خواه به شرح زیر است:

دستاورد بزرگ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کنکور امسال و کسب رتبه اول علوم تجربی توسط فرزند عزیز خانم فرناز حسن زاده موجب افتخار و سربلندی استان شد.

اینجانب کسب رتبه اول کنکور علوم تجربی توسط دانش آموز هم استانی خانم فرناز حسن زاده از شهر یاسوج را در گام نخست به این فرزند ساعی و اولیای ایشان و سپس به همه همکاران و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و مدیر ، دبیران و مجموعه‌ عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه تیزهوشان تبریک ویژه می‌گویم.

 

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همت معلمان، آموزگاران و همکاران ستادی همواره در بسیاری زمینه‌ها در رتبه‌های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب یکی از تاریخی‌ترین دستاورد‌ها شد و کسب این رتبه در شرایط شیوع کرونا و در شرایطی که چند ماه مدارس و کلاس‌های حضوری تعطیل بود و در بیشتر مواقع سال آموزش به صورت مجازی دنبال می‌شد، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.

اینجانب ضمن قدردانی از حمایت خانواده‌ در این شرایط خاص و تشکر ویژه از معلمان و مدیرانی که در کسب این دستاورد هر کدام به سهم خود اثرگذار بودند، آرزو دارم این فرزند برگزیده در سایر مراحل زندگی و طی مدارج علمی موفق و پیروز باشد.

 

بدون تردید این موفقیت ارزشمند درس بزرگی به مجموعه دانش‌ اموزان مستعد این دیار پرگهر می دهد که محرومیت‌ها ،محدودیت ایجاد نمی کند و با توکل به خدا ، تلاش و اراده قوی می توان قله های علمی را فتح کرد و به سمت طلوع فرداهایی زیباتر و روشن تر حرکت کرد.

 

حسنعلی عزت‌خواه

مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.