پیام تبریک فرمانداربویراحمد درپی موفقیت رتبه اول کنکورتجربی توسط دانش آموز یاسوجی
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
فرمانداربویراحمد درپی موفقیت رتبه اول کنکورتجربی توسط "فرناز حسن زاده" دانش آموز یاسوجی در کنکور سراسری تجربی سال۱۴۰۱پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام تبریک شهرام مهدوی مطلق به شرح زیراست؛

خبر مسرت بخش احراز رتبه یک کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۱ گروه علوم تجربی توسط سرکار خانم فرناز حسن زاده از دبیرستان فرزانگان یاسوج که برای اولین بار چنین افتخار بزرگی را برای جویندگان علم و دانش و جامعه دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به ارمغان آوردند، به جامعه علمی استان ،پدر و مادر و مربیان ایشان تبریک عرض می کنم.

امیدوارم در کنار این موفقیت بزرگ و کسب رتبه علمی ،در سایر مراحل زندگی شاهد توفیقات روزافزون همه فرزندان این دیار سرشار از استعدادهای بالقوه و نهفته در محرومیت ها،در عرصه های معنوی و مراحل علمی بالاتر باشیم.

لازم به ذکر است که احراز رتبه یک کشور در آزمون کنکور تجربی در شهرستانی کسب شده است که هم اکنون با بحران فضا و امکانات آموزشی روبروست و میانگین سرانه آموزشی آن بسیار پایین تر از نرم کشوری و حتی استانی است .

امیدواریم این موفقیت پیامی برای توجه به عدالت آموزشی ناظر به ظرفیت های بارورنشده این شهرستان در نگاه و عمل تصمیم سازان و مجریان امور آموزش و پرورش کشور و سازمان نوسازی مدارس باشد .

شهرام مهدوی مطلق

فرماندار شهرستان بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.