میز خدمت”به وقت حسین” شورای‌ عالی قضائی و فراجا در مادوان
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۲۰
میز خدمت " به وقت حسین"با حضور شورای عالی قضایی و فراجای کهگیلویه و بویراحمد در مادوان تشکیل شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، به همت گروه مطالبه گری شهید نواب صفوی شورای تحول اجتماعی مادوان و بلهزار، میز خدمت”به وقت حسین (وقتی برای خدمت به ملت امام حسین علیه السلام) با حضور مسئولان قضایی و انتظامی وامنیتی و بسیج حقوقدانان و کنشگران فعال منطقه و اهالی رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در «مسجد النبی شهر مادوان» برگزار شد.

قبل از این جلسه، مطالبه گران مردمی ابتدا مسائل و مشکلات محلات مادوان و بلهزار را رصد سپس با تحلیل و ریشه‌یابی معضلات، دنبال حل این مسائل از طریق مطالبه گری از ادارات و همچنین تسهیلگری و هم افزایی با این ارگان‌ها شدند.
در این جلسه تمامی مشکلات امنیتی، قضایی و انتظامی منطقه احصاء و از اعضای شورای قضایی، فرماندهان انتظامی و…. دعوت و در حضور آنان، مسائل بررسی شدند.
سلیمان خوش اندیش مدیر گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی مادوان با اشاره به مهاجرت زیاد به منطقه مادوان و بلهزار گفت: با توجه به رشد بی‌رویه جمعیت و پاسخگو نبودن یک کلانتری در این منطقه نیازمند استقرار کلانتری جدید در منطقه مهریان هستیم.

خوش اندیش تصریح کرد: مادوان، مهاجرپذیرترین شهر ایران است و این موضوع نیز ضرورت ایجاد شعبه قضایی و همچنین دفتر الکترونیک قضایی را در این منطقه ایجاب می‌کند.

مدیرگروه شهید نواب صفوی مادوان در پایان خواستار نصب دوربین کنترل سرعت وسرعت گیر در جاده اصفهان و سی‌سخت، سازماندهی ضایعاتی‌های مادوان و جلوگیری ازرشد قارچ گونه آن‌ها، همکاری و همراهی برای بحث انتقال آب برای این اهالی با وجود معارضین، برخورد قاطع و مستمر ماهانه با فروشندگان مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و تکرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شد.

در این دیدار صمیمی مطالبه گران و رسانه شورای تحول اجتماعی با مقامات قضایی امنیتی و انتظامی گزارش عملکردی از آسیب‌های منطقه مادوان به خصوص بحث مواد مخدر پرداختند.

در ادامه معاون پیشگیری از جرم دادگستری، دادستان یاسوج جناب، و معاون فضای مجازی دادگستری به مطالبات قضایی پاسخ های لازم را ارائه و قول پیگیری دادند.

سردار مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم که در این جلسه بود قول‌هایی جهت پیگیری برای استقرار کلانتری جدید در منطقه مهریان بلهزار را دادند.

در پایان جلسه، با پیگیری نیروهای مردمی و مشارکت مالی دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی، بسیج حقوقدانان و مرکز نیکوکاری امام رضا علیه السلام، یک جوان زندانی از زندان آزاد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.