برگزاری نشست روسای کمیته‌های استانی ورزش شهرداری‌های کشور/ تلاش «مقدم» برای توسعه ورزش همگانی در یاسوج/ ایجاد خیابان ورزش در سراسر کشور با حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
همواره نهادهای خدمات رسان از جمله شهرداری ها برای تامین زیرساخت های ورزش قدم برمی دارند تا در فاصله محل زیست تا محل کار شهروندان شرایطی برای ورزش کردن فراهم شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛شهردار در رأس برنامه‌های ورزش شهروندی قرار دارد و در تلاش است شرایطی در شهرها فراهم شود که در تأمین سلامت مردم نقش اول را داشته باشند.

 

در این راه شهرداری یاسوج و در رأس آن «نستهن مقدم» شهرداری مرکز استان در تلاش بوده تا محیطی برای شهروندان مهیا شود که به توسعه ورزش همگانی بینجامد.

در همین راستا مسعود نیک‌پی به عنوان سرپرست کمیته ورزش شهرداری‌های استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای اهداف بلند مدت شهردار یاسوج اقداماتی انجام داده و خبر داد: با همکاری و حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی، خیابان ورزش در شهرهای کشور ایجاد می‌شود.

لازم به ذکر است؛ اولین جلسه روسای کمیته‌های استانی ورزش شهرداری‌های کشور در سالن همایش‌های آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یاسوج دستاورد این جلسه را تشریح کرد.

مسعود نیک‌پی گفت: از اهداف این نشست برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات می‌باشد که در مرحله‌ی نخست مقرر شد این مسابقات در شهرهای مراکز استان‌ها با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار گردد.

سرپرست کمیته ورزش شهرداری‌های استان از دیگر دستاوردهای این جلسه به تنظیم و تدوین تقویم مسابقات کارکنان شهرداری‌ها برای شش ماهه دوم سال اشاره کرد و افزود: طرح خیابان ورزش‌های همگانی نیز در شهرها مصوب گردید و مقرر شد شهرداری‌ها خیابانی درسطح شهرها به عنوان خیابان ورزش به فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و از سوی فدراسیون تجهیز شود و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گیرد.

در این جلسه دکتر فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی، دکتر مهدوی سرپرست سازمان رقابتی، تفریحی و آمادگی جسمانی و دکتر عشقی رئیس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور حضور داشتند و نقطه نظرات و راهکارهای لازم پیرامون میزبانی مسابقات مینی فوتبال، هم‌چنین مسابقات آمادگی جسمانی، طناب‌زنی و طناب‌کشی کارکنان شهرداری‌ها و محلات شهرها را بیان کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.