اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

جهادتببین را سرلوحه اقدامات خود قرار بدهید
۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۱۱
فرماندار بویراحمد خطاب به ادارات: نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، امروز دوشنبه (۳۱ مردادماه ۱۴۰۱) در نشست شورای اداری این شهرستان، فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن یاداوری شهدای دولت از جمله شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: دولت شهید رجایی نخستین دولت برجسته مکتب امام در دهه بحرانی ۶۰ بود، چرا که در گرماگرم شور انقلابی مردم، یک خط عوام فریب لیبرالی در جریان انقلاب لانه کرده بود و تلاش داشت این نظام و انقلاب را سرنگون کند، و شهید رجایی این خط لیبرالی را منهدم کرد.
مهدوی مطلق اظهار کرد: در این دوره انقدر خدمات زیادی به پابرهنگان و محرومین داده شد که هنوز یاد و خاطره انان وجود دارد، و ما باید به عنوان الگو انان را سرلوحه خود قرار دهیم.
مهدوی مطلق گفت: ما می توانیم بیشتر از این عزیزان کار کنیم و خدمت رسانی کنیم و حضرت اقا هم در بخشی از سخنان خود این موضوع را فرمودند.
وی گفت: این هفته فرصتی است تا یک بازنگری در درون مجموعه خود داشته باشیم تا بتوانیم گام های خود به سمت توسعه و پیشرفت را محکم تر برداریم.
وی گفت: در خصوص سیل پیش بینی نشده اخیر، از همگرایی و هم افزایی و همیاری مدیران تشکر می کنم، چند اداره مثل امور عشایر، راهداری، دهیاران، شهرداری، جهاد کشاورزی، بیشتر در معرض سیل قرار گرفتند. همچنین نهادهای امدادی مثل جمعیت هلال احمر به کمک سیل زدگان شتافتند که از ایشان تقدیر و تشکر داریم.
مهدوی مطلق گفت: خسارت بالایی در سطح شهرستان شاهد بودیم، از ۲۰ تا ۸۰ درصد کشاورزی دچار اسیب شد، صد درصد راه های عشایری، ۸۰ درصد راه های روستاها تخریب و دچار خسارت شدند.
وی گفت: در استانه هفته دولت قرار داریم، همه مدیران خدمات اداره خود را از طریق رسانه ها بیان کنند.
وی گقت: ۱۱۵ برنامه مختلف در سطح شهرستان، بخشداری ها، دهیاری ها خواهیم داشت.
بیش از ۱۰۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی در بویراحمد
مهدوی مطلق گفت: بیش از ۱۰۶ پروژه را بصورت منسجم خواهیم داشت ، ۵۸ پروژه افتتاح و ۴۸ طرح را کلنگ زنی خواهیم داشت و سقف اعتباری پروژه های ۸ هزار میلیارد ریال است.
مهدوی مطلق بیان کرد: ۱۱۲ نفر اشتغال زایی در ۴ پروژه اقتصادی شهرستان بویراحمد ایجاد خواهد شد.


وی گفت: کلنگ زنی و افتتاح در پروژه های جهاد کشاورزی، توسعه فرودگاه یاسوج، پروژه های بنیاد مسکن، راهداری، شرکت توزیع برق، نوسازی، شرکت گاز را خواهیم داشت.
برای کمک به موکب های اربعین نیاز به مجوز نیست
مهدوی مطلق در خصوص دستور کار اربعین حسینی افزود: در ورودی و خروجی یاسوج موکب هایی خواهیم داشت.
وی گفت: هر اداره ای هر چقدر می تواند و از هر طریقی به موکب ها برای زائرین کمک کند، هیچ مجوزی برای کمک به موکب های اربعین نیاز نیست.
وی گفت: خدمات دولت خدمات نظام اسلامی است، و بیان خدمات دولت جهاد تبیین است. احیانا اگر مدیری به دلیل نگاه های سیاسی و … اگر خدمات دولت را بیان نکنند و تخریب کنند، جواب جهاد تبیین را چه می خواهند بدهند؟
بهره برداری از کارخانه بازیافت دشت روم
نماینده شهرداری یاسوج نیز در این نشست گفت: پروژه کارخانه بازیافت دشت روم با اعتبار بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و مشکلات پسماند شهر یاسوج و روستاهای مرکزی بویراحمد تا حدود زیادی ساماندهی می یابد.


وی گفت: زمینی به مساحت ۷ هکتار در جاده کمربندی خریداری شده و تمام مجوزات آن گرفته شده ولی هنوز اجازه داده نشده که فعالیت های عمرانی در این زمین انجام گیرد، اگر در دستور کار قرار گیرد صنف اتوموبیل ها در یاسوج از آشفتگی بیرون می آید.
وی بیان کرد: پروژه های اثرگذار جدول گذاری در مناطق محروم که از منطقه شرف آباد شروع شده با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به انجام رسیده است و اینگونه اقدامات در محله های محروم که مد نظر دولت انقلابی نیز هست، ادامه خواهد یافت.
وی در انتها گفت: انتظار ما این است که دستگاه های خدمات رسان به طرح ها و پروژه های بدون مجوز خدماتی ارائه نکنند.
برخی مدیران دو نبش کار می کنند؛ حاضر نیستند خدمات دولت را در استوری خود بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.