اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

حوزه‌های علمیه و خانواده‌های طلاب در زمینه قرآن و نشر معارف الهی پیشگام باشند
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۸
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره بین المللی قرآن و عترت خانواده طلاب اشاره کرد و گفت: باید حوزه های علمیه و خانواده های طلاب در زمینه قرآن و نشر معارف الهی پیشگام باشند تا فرهنگ توجه به قرآن الگویی برای همه خانواده ها و افراد جامعه باشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش خبرنگار پیوارنیوز، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست ستاد اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت خانواده طلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: قرآن، کتاب و قانون خدا بوده و راه سعادت و نیکبختی بشریت در این کتاب آسمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی و حکومت اسلامی وظیفه سنگینی در قبال قرآن بر عهده دارند، گفت: جامعه روحانیت نیز در زمینه نشر معارف الهی، حفاظت و حراست از قرآن، ترتیل، حفظ، محتوای قرآن و … نیز مسئول هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید در این مسئله حوزه های علمیه و خانواده های طلاب پیشگام باشند تا فرهنگ توجه به قرآن الگویی برای همه خانواده ها و افراد جامعه باشد.

حسینی یادآور شد: مسئولیت خانواده روحانیت در قبال قرآن نسبت به سایر خانواده های افراد جامعه چندین برابر بوده، هرچند که همه آحاد جامعه در راستای نشر و ترویج قرآن و احکام الهی مسئولیت دارند، ولی وظیفه جامعه روحانیت و خانواده های آنها سنگین تر است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری این جشنواره باعث تحرک بیشتر قرآنی در بین جامعه طلاب بوده و در این راستا نیازمند برنامه ریزی و آموزش به منظور برگزاری مطلوب جشنواره هستیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه جامعه نباید با قرآن بیگانه باشند، ادامه داد: برگزاری این جشنواره ارزشمند بوده و مسئله آموزش باید در خانواده ها و حوزه های علمیه مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله حسینی گفت: ضرورت دارد آموزش ها سازماندهی شده، فراگیر و با احساس مسئولیت خانواده های طلاب برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به قرآن، حفظ، ترتیل، قرائت و … را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: ادارات فرهنگی به ویژه اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را جهت برگزاری مطلوب جشنواره و تقویت آن با حوزه های علمیه داشته باشند.

وی گفت: انجام تبلیغات از طریق صدا و سیما، تبلیغات محیطی و تشویق خانواده های طلاب برای شرکت در این جشنواره یک ضرورت بوده، زیرا برگزاری جشنواره یک پایش فرهنگی، فعالیت فرهنگی و یک ضرورت برای خانواده طلاب محسوب می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.