دغدغه معاونت و کارکنان سواد آموزی کهگیلویه وبویراحمد در بحث آموزش و سواد قابل تقدیر است
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
به مناسبت فرارسیدن ۱۷ شهریور روز جهانی سوادآموزی رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارکنان روابط عمومی با حضور در حوزه معاونت سواد آموزی روز جهانی سوادآموزی را به خادمان عرصه سوادآموزی، به‌ویژه پیشکسوتان میدان مبارزه با بی‌سوادی، آموزش‌دهندگان پرتلاش و کارکنان حوزه سوادآموزی تبریک و تهنیت گفتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار صمیمی ، سواد را کلید ورود به دنیا دانست وگفت: سواد باعث شناخت بهتر ما از زندگی و جامعه پیرامون ما خواهد می‌شود.
سید ولی موسوی با بیان اینکه سوادآموزی حق هر انسانی است و درهای زیادی را به سمت دانش و درک زندگی به روی انسانها باز می‌کند گفت: همه انسان‌ها باید از حق سواد در زندگی اجتماعی برخوردار شوند ،چرا که افراد باسواد نسبت به حقوق انسانی خود آگاه‌تر هستند و فرصت مطالعه و یادگیری دارند و می توانند بستر را برای توسعه کشور فراهم می‌کنند.
وی از توجه معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان و دغدغه ایشان نسبت به مساله آموزش و سوادآموزی تشکر وقدردانی کرد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی اصولی ومدون و عزم ملی مسئولان استانی شاهد ریشه کنی بی سوادی در اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد باشیم.

معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت : روابط عمومی موتور محرکه و نبض تپنده هر دستگاهی است که روابط عمومی آموزش وپرورش استان در زمینه اطلاع رسانی کارنامهٔ درخشانی دارد.

سید حمزه باقری نژاد با بیان اینکه در بحث سواد آموزی از همه ظرفیتها استفاده خواهیم کرد گفت: ریشه کنی بیسوادی نیازمند عزم ملی است و در این زمینه‌ همه دستگاهها برای کمک به آموزش و پرورش باید پای کارباشند تا زمینه تحقق اهداف سوادآموزی محقق شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.