برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت با حضور مسئولین کهگیلویه و بویراحمد
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
جلسه شورای ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت به ریاست استاندار و با حضور نماینده ولی فقیه،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران کل ادارات، سازمان‌های دولتی، در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سامان‌دهی مسکن و اشتغال خانواده شاهد، جانبازان و ایثارگران بالای یک‌سال ۲ قانون وجود دارد که طبق قانون برنامه ششم توسعه و آزمون جامع خدمات‌رسانی سرگردان که در سال ۱۳۹۱بیان شد؛ طبق ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران کلیه دستگاه‌های ماده ۲ که اکثر دستگاه‌های استان شامل می‌شود اعم از قوه قضاییه و نظامی‌ها که جزء ماده ۲ هستند این دستگاه‌ها موظفند ۲۰ درصد از استخدامی‌های و تأمین نیروی مورد نیاز خود را اعم از (رسمی قراردادی پیمانی شرکتی) تامین کنند.

لازم به ذکر است؛ و این بیست درصد شامل خانواده شاهد (فرزند مادر پدر خواهر برادر و همسر شهید) و جانبازان زیر ۲۵ درصد و ایثارگران بالای یک‌سال از سهمیه ۲۰ پنج‌درصدی می‌شود.

همچنین طبق بند اول استخدامی ماده ۲۸ از ۲۳۲ نفر ۱۹۹ نفر پذیرفته شدند که ۱۰۶ سهمیه ایثارگران ۲۰ درصد و ۹ نفر از ایثارگران ۵ درصد پذیرفته‌شده است.

گفتنی است؛ در این جلسه مصوب شد به مناسبت هفته دفاع مقدس شهرداری یاسوج با همکاری بیناد شهید و امور ایثارگران تعداد۸۰بنر عکس شهید از پل بشار تا زندان مرکزی در بلوارهای این شهر نصب شود.

همچنین یکی از مسائل مهمی که در این جلسه که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده بود رسیدگی به قبور مطهر شهداء بود که استاندار محترم برای ترمیم این جایگاه‌های مقدس اعتباراتی را در نظر گرفتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.