مدارس کهگیلویه و بویر احمد آماده استقبال باشکوه از دانش آموزان
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت؛ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط بازگشایی حضوری دانش آموزان در تمامی مدارس استان فراهم شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حسنعلی عزت خواه در نشست روسا و معاونین آموزشی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق سردسیری استان در یاسوج گفت:جشن شکوفه های حسینی در تمامی مدارس ابتدایی استان در روز پنج شنبه ۳۱ شهریور با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین بازگشایی مدارس نیز روز دوم مهر ماه در تمامی مدارس استان با عنوان زنگ مهر و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور دانش آموزان، اولیا ،خانواده های شهدا و مسئولان استانی و محلی نواخته می شود.

عزت خواه افزود : با هدف بازگشایی باشکوه مدارس در هفته پایانی شهریور ماه مانور بازگشایی زیباسازی و پاکسازی مدارس استان به همت مدیران و معلمان مدارس اجرا خواهد شد.

وی در پایان از روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق خواست با بازدید میدانی از تمامی مدارس در مقاطع مختلف بو شناسایی و رفع مشکلات زمینه را برای بازگشایی مطلوب مدارس فراهم آورند.

وی دانش آموزان را سرمایه های ارزشمند انسانی و امانتی در دست آموزش وپرورش و معلمان عنوان و خطاب به روسای آموزش وپرورش گفت: با بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیتها برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی باید اهتمام‌ ویژه ای داشته باشید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.