اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

اجرای ۳۶برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یاسوج
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۴۱
جلسه شورای اداری بویراحمد با ریاست فرماندار این شهرستان در تاریخ28شهریور 1401با عنوان بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز در آغاز این جلسه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مدیر موفق، داشتن برنامه است، گفت: ابرپروژه مهر که هرسال از اسفندماه شروع می‌شود که دارای۸کمیته است.
کوروش دلشاد با بیان اینکه در بویراحمد۷۰هزار دانش‌آموز وجود دارد، اظهار کرد: در مقطع ابتدایی ۴۸هزار دانش‌آموز در استان داریم که از این تعداد ۳۷هزار و ۱۰۰دانش‌آموز ابتدایی در بویراحمد است و باعث بروز مشکلات زیادی شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۴۸۰ فضاداریم که ۵۵۰مدرسه است و در بعضی از این فضاها ۴مدرسه وجود دارد
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد تصریح کرد: ۲۳مدرسه فرسوده، ۹۰مدرسه ۲شیفته داریم که باعث بروز مشکلات اجتماعی، کیفیت آموزشی و… شده است.
دلشاد مدارس مورد نیاز شهرستان بویراحمد را۶۰تا نام برد و گفت: مدارس کانکس و استیجاری هرکدام جداگانه ۳۰مدرسه وجود دارد.
وی در پایان بیان کرد: ۲هزار و پانصدمیزصندلی در مدارس شهرستان بویراحمد توزیع شده است.


همچنین در ادامه فرمانده سپاه ناحیه یاسوج به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و گفت: در جنگ بین ایران عراق۳۶کشور به صورت رودرو و بقیه کشور‌ها به صورت پشتیبان از عراق حمایت می‌کردند؛ اما تونستیم پیروز شویم و انقلابمان به دنیا صادر کنیم.
انوری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ۳۶عنوان برنامه را در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنیم.
وی به بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تصمیم داریم در این هفته عطرافشانی مقبره مطهر شهداء، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، حضور بسیجیان در نمازجمعه، نشست‌های بصیرتی با موضوع جهادتبیین، دیدار با خانواده شهیدان، محفل انس با قران کریم و پیاده روی خانواده‌ها را در هفته دفاع مقدس انجام بدهیم.
در ادامه این جلسه جانشین تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران جنگ ایران و عراق ۱۵کیلومتر از خاک ایران به اشغال دشمن درآمده بود؛ و در مهرماه سال۶۱علمیات‌های انجام شد اما تازمانی که بنی‌صدر بود به علت عدم اتحاد در عملیات‌ها به شکست می‌انجامید.


امین قلی‌زاده با اشاره به آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در عملیات ثامن ائمه، بنی القدس، فتح المبین که منجر به آزادسازی خرمشهر شد،
وی ادامه داد: عملیات شبیه‌سازی بیت‌المقدس در طول هفته دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس در مرکز استان برگزار می‌شود.
جانشین تیپ ۴۸سپاه فتح استان، تصریح کرد: یادواره شهدای ۱۵۲۰شهید تیپ۴۸ در مهرماه با حضور یک از فرماندهان کشوری و شخصیت‌های ملی برگزار می‌شود.

قلی‌زاده گفت: شب‌های شیدایی از فرداشب تا پایان هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی در پایان  بیان کرد: در ۳۱شهریور باید ادوات و تجهیزات خودرویی را در جهت نشان دادن اقتدار و صلابت نیروهای مسلح همراه با رژه به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.