اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

بیشترین شهدای جنگ تحمیلی، دانش‌آموزان بودند
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۴۶
فرماندار بویراحمد: جلسه شورای اداری بویراحمد با ریاست فرماندار این شهرستان در تاریخ28شهریور 1401با عنوان بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ فرماندار بویراحمد در این جلسه با تقدیر از مرکز بهداشت شهیددامیده بویراحمد گفت: در ماه محرم و اربعین مرکز بهداشت شهیددامیده بویراحمد با ایجاد ایستگاه غربالگری کرونا و واکسیناسیون کووید۱۹ در مسیر پیاده‌روی روز اربیعین به شاه مختار و موکب‌های زوار در ورودی و خروجی شهریاسوج مانع از بازگشت موج جدید کرونا در این شهرستان شد.

شهرام مهدوی مطلق با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ یک پدیده شوم است؛ اما در دفاع مقدس ما جنگ دوست‌داشتنی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن روزهای آغازین مهر را برای حمله انتخاب کرد؛ در پس‌زمینه‌ی ذهنش آن بود که مدارس و دانشگاه را تعطیل کند و رعب و وحشت را در دل کودکان، نوجوانان و جوانان بیندازد و کشور را تعطیل کند اما این روزها مدارس ما با زنگ دفاع مقدس آغاز می‌شود نه‌تنها مدارس تعطیل نشد بلکه مدارس و دانشگاه‌ها سنگر اعزام جوانان و نوجوانان به جنگ شد.

فرماندار بویراحمد با بیان نقش تاثیرگذار دانش‌آموزان در جنگ بیان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان بیشترین حضور را در جنگ هشت‌ساله داشتند؛ که بیشترین شهیدان از بین دانش‌آموزان بودند.

مهدوی افزود: معلمین فرماندهان جنگ شدند که نمونه آن شهید همت بود که یک معلم بود.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ ایران و عراق ابهت شرق و غرب را شکستیم و در جنگ ثابت کردیم که می‌توانیم به شرق و غرب متکی نباشیم و روی پای خود بایستیم.
این مسئول خطاب به بخشداران گفت: دفاع مقدس را در روستاها ببرید و تبیین کنید و نگذارید خاطره‌ این دوران تحریف شود یا فراموش شود.

فرماندار بویراحمد خطاب به مسئولان شهرستان گفت: ابلاغ شده‌است که ادارات شهرستان عملکرد خود را از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱در اعداد و ارقام و در اکسل و پاورپوینت جمع‌آوری کنند و تحویل فرمانداری بدهند.

مهدوی بیان کرد: توقع ما این است که درخصوص مدارس هیچ کوتاهی نشود و کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.