بازدید مدیرعامل آب و فاضلاب از پروژه های آبرسانی گچساران/پروژه های آبرسانی گچساران در آستانه افتتاح
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
اسفندیار برخه در سفری یک روزه از پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان گچساران بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی باباکلان با اجرای حدود ۷ کیلومتر خط لوله انتقال، حدفاصل چاه ها تا نخستین ایستگاه تکمیل شده است.

برخه افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با مبلغ ۱۹ میلیارد تومان اجرا شده است و بیش از ۲۰۰۰ نفر از این فاز پروژه بهره مند شد.

وی گفت: احداث ۲ باب مخزن (جمعاً به حجم ۵۵۰ متر مکعب) با اعتبار ۳٫۵ میلیارد تومان از پروژه های چند ماه اخیر شرکت آبفا در شهرستان گچساران بود، این پروژه ها نیز ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند و جمعیتی بیش از ۱۳۰۰ نفر را پوشش داده اند.

اسفندیار برخه در خصوص طرح های فاضلاب هم گفت: فاضلاب بخشی از شهر دوگنبدان تمام شده و با اتصال انشعابات،۹۰ مشترک جدید به شبکه فاضلاب گچساران اضافه میشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: تلاش ما سامان دادن به شرایط آب گچساران است، خوشبختانه سد کوثر بسیاری از نگرانی های ما به ویژه در مرکز شهر دوگنبدان را کم کرده و در آینده نزدیک توسعه آبرسانی به این شهرستان به ویژه با اتکا به منابع بهتر از جمله سد کوثر را در دستور کار داریم و علاوه بر آن توسعه شبکه های فاضلاب به ویژه در مناطق پر جمعیت را نیز مد نظر خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.