اجرای طرح کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ سرهنگ «آسمند» از اجرای طرح کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در این استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به منظور استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان و محققان وظیفه در انجام پروژه‌های حوزه دفاع مقدس و همچنین بهره‌مندی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری از مزیت کسر خدمت سربازی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا، دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند پس از انجام طرح‌های تحقیقاتی منطبق با اولویت‌های پژوهشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، از کسری خدمت سربازی متناسب با کیفیت طرح انجام شده بهره‌مند شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فارغ‌التحصیلان تا هشت ماه بعد از فراغت از تحصیل مجاز به گرفتن پروژه کسر خدمت هستند، ضمن اینکه عنوان موضوع پژوهش باید با رشته تحصیلی مطابقت داشته باشد و میزان کسری خدمت بر اساس کیفیت طرح و پس از اتمام طرح، در جلسه دفاع مشخص خواهد شد.

آسمند عنوان کرد: سربازان در حین خدمت مجاز به استفاده از کسر خدمت سربازی نیستند و فارغ‌التحصیلانی که کمتر از پنج ماه به اعزام آنها باقی مانده باشد نیز نمی‌توانند از مزایای کسری خدمت بهره‌مند شوند.

وی زبان و ادبیات فارسی، مترجمی زبان انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی، آلمانی و… تاریخ، جغرافیا، علوم سیاسی، فلسفه، حقوق، جامعه‌شناسی، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی، هنرهای نمایشی و سینما، هنرهای تصویری و طراحی، هنرهای تجسمی، موسیقی، کتابداری و مهندسی کامپیوتر را از جمله رشته‌های مورد پذیرش برای انجام طرح‌های کسر خدمت سربازی عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محور کلی طرح‌ها و پروژه‌های کسر خدمت سربازی «دفاع مقدس» است، ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از مزیت کسر خدمت سربازی به نشانی یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیریت تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس مراجعه کرده و یا با شماره ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.