احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس اقدامی ماندگار جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی: «روشنفکر» گفت: احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، اقدامی اثربخش و ماندگار در راستای حفظ آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی امروز به همراه سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عملیات فیزیکی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را در یکی از بهترین نقاط شهر یاسوج شروع کرده که کار بسیار ارزشمندی است.

روشنفکر افزود: این پروژه با زیربنای پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع شروع شده و با بهره‌برداری از این فضای فرهنگی، خدمات ارزشمندی را می‌توانیم در اختیار نسل آینده و کسانی که باید از ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت حراست کنند، قرار دهیم.

وی بیان کرد: احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اقدامی اثربخش و به یادماندنی در راستای حفظ آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود و به عنوان خادم مردم، از دست‌اندرکاران این پروژه تقدیر و تشکر ویژه دارم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است اعتبار مورد نیاز این پروژه را در شورای برنامه‌ریزی به کمک سایر اعضا با جدیت پیگیری کنیم تا هر چه سریع‌تر این فضای فرهنگی به مرحله بهره‌برداری برسد و آیندگان و نسل کنونی بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.