کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» در یاسوج به چاپ رسید
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: سرهنگ «آسمند» از چاپ کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» نوشته «فرشته حق‌نظری» در یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از چاپ کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» خبر داد و اظهار داشت: این کتاب به قلم «فرشته حق‌نظری» به رشته تحریر درآمده و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «و آن روز تمام کودکی‌هایم بود» شامل ۱۳ خاطره از زبان کودکی است که از نزدیک وقایع دوران جنگ را تجربه کرده و تمام دوران کودکی‌اش را زیر بمباران رژیم بعث عراق در ایلام سپری کرده است.

آسمند گفت: در این کتاب، خاطراتی واقعی از دوران کودکی خانم «فرشته حق‌نظری»، با قلمی ساده و شیوا روایت شده که کودکان را با واقعیت‌های دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌کند و تلاش می‌کند خواننده را با دنیای کودکانه هشت سال دفاع مقدس پیوند بزند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این کتاب توسط انتشارات «مارون» به بازار نشر عرضه می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.