چاپ ۲ عنوان کتاب داستان دفاع مقدس در یاسوج
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ سرهنگ «آسمند» از چاپ دو عنوان کتاب داستان با موضوع دفاع مقدس در یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون دو عنوان کتاب داستان با موضوع دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب‌ها با عناوین «امانت بی‌بی زهرا» و «سال‌های چشم‌انتظاری» با حمایت مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «امانت بی‌بی زهرا» به قلم «نجمه آرام‌بن» به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات «مارون» چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

آسمند عنوان کرد: کتاب «سال‌های چشم‌انتظاری» نیز به قلم «لیلا شاهمرادی» به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات «صریر» چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

وی گفت: یک عنوان کتاب داستان با عنوان «بالاتپه» نیز در دست تولید است که تا یک ماه آینده توسط انتشارات «صریر» چاپ و به بازار نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.