مراسم استقبال از پیکر شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان داد؛ سرهنگ «آسمند» از مراسم استقبال پیکرهای دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،نشست کمیته فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به ریاست معاون عمرانی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از ورود پیکرهای دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس به این استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال از این دو شهید روز چهارشنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۳ در فرودگاه یاسوج برگزار می‌شود که از همه مردم و مسئولان برای حضور در این مراسم استقبال دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان، افزود: با وجود گذشت سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس، هنوز مکانی برای پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان وجود ندارد.

آسمند به اعتبارات پروژه‌های عمرانی حوزه دفاع مقدس استان اشاره داشت و بیان داشت: حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ برای ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در نظر گرفته شد اما تخصیص لازم صورت نگرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار استانی نیز از محل پروژه‌های متمم سفر رئیس‌جمهور برای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده که این اعتبار نیز تاکنون تخصیص نیافته است.

آسمند عنوان کرد: در پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از یک ماه پیش تاکنون اقدامات خوبی توسط پیمانکار انجام شده که از مسئولان استان دعوت می‌کنیم از این پروژه بازدید داشته و از نزدیک شاهد پیشرفت پروژه باشند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در پروژه‌های یادمان‌های استان از جمله یادمان‌های شهدای گمنام تیپ ۴۸ فتح و قلعه رئیسی، خواستار همکاری برای رفع این مشکلات شد و گفت: برای ساخت یادمان شهدای گمنام لوداب نیز ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده اما با وجود گذشت ۹ ماه از سال تاکنون هیچ اعتباری تخصیص نیافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.