آثار ” فرشته آرام بن” در بوته نقد گرافیست های حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد جلسه نقد و بررسی آثار گرافیست هم استانی در محل حوزه هنری برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: هنر تجلی زیبایی های هستی و روح بشر است که از گذرگاه آن می توان به بهبود زندگی مادی و معنوی دست یافت و هنر تجسمی به دلیل ارتباط بصری، مفهوم را در سریع ترین زمان ممکن به مخاطب انتقال می دهد.

وی افزود: حوزه هنری با هدف بالا بردن سطح هنرمندان گرافیست استان، جلسه نقد و بررسی آثار این طیف از هنرمندان را با حضور جمعی از گرافیست ها در بوته نقد وبررسی می گذارد تا نقاط ضعف یک هنرمند به نقطه قوت او تبدیل و اثر وی را به یک اثر فاخر تبدیل کند.

شریفی تصریح کرد: در همین راستا جلسه نقد وبررسی آثار سرکار خانم فرشته آرام بن باهدف آشنایی وتعامل هرچه بیشترهنرمندان عرصه گرافیک و درجهت ارتقای هنرگرافیک استان در محل حوزه هنری استان برگزار شد.

وی با اشاره به روند این جلسه ابراز داشت: دراین جلسه ابتدامجموعه آثارپوسترسرکارخانم فرشته آرام بن که دراین چندسال اخیر تولیدشده بودبه نمایش درآمد و درادامه پیرامون این آثارمباحثی درحوزه زیبایی شناسی، شاخصه های ومولفه های تولید پوسترمطرح شد که شرکت کنندگان به بیان نظریات خود دراین رابطه پرداختند.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان بیان کرد: باتوجه به استقبال ومطالبه هنرمندان مقرر شدکه این جلسات به صورت مستمر در حوزه هنری برگزار شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.