آغازسرشماری آزمایشی در شهرستان چرام استان كهگيلويه و بويراحمد/ثبت اينترنتی اطلاعات خانوارها
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
علي شهابی نسب گفت: ساكنان شهر چرام تا پايان دي‌ماه فرصت دارند تا براي اعلام نشاني و كدپستي خود و ثبت مشخصات خود و اعضاي خانوار از طريق پايگاه سازمان ثبت احوال اقدام كنند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،علي شهابي نسب گفت: در تشريح روند اجراي سرشماري آزمايشي ثبتي “مبنا” گفت: سرشماري آزمايشي ثبتي مبنا با هدف بهره مندي از فناوري‌هاي نوين و عبور از روش‌هاي سنتي در جمع آوري اطلاعات در دي ماه امسال آغاز شده است.

وي افزود: اين سرشماري كاملا رايگان است و شهروندان شهر چرام تا پايان ديماه فرصت دارند براي اعلام نشاني و كدپستي خود با مراجعه به سايت تغيير نشاني سازمان ثبت احوال به آدرس https://www.ncr.ir/changeAddreنسبت به ثبت مشخصات خود و اعضاي خانوارشان در پايگاه يادشده اقدام نمايند. البته ساكنان اين شهر بايد توجه داشته باشند كه اطلاعات خود را فقط در سامانه سازمان ثبت احوال، ثبت كنند و هيچگونه مراجعه حضوري به درب منازل انجام نمي‌شود. به اين ترتيب سرشماري فقط از طريق ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه اينترنتي يادشده خواهد بود.

وي تاكيد كرد: در آينده، سرشماري آزمايشي در شهرهاي ديگر استان كهگيلويه و بويراحمد نيز انجام خواهد شد. اجراي اين سرشماري در استان كهگيلويه و بويراحمد با هدايت مركز آمار ايران و با هماهنگي و همكاري استانداري ، سازمان مديريت و برنامه استان ، فرمانداري شهرستان چرام و همچنين مشاركت شهرداري چرام انجام مي شود و شركت پست استان هم همكاري تنگاتنگ و مشاركت جدي در اجراي اين سرشماري دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.