رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد 
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد مسابقات مقدماتی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان با حضور ۱۱۵ نفر در نمازخانه و سالن آموزش شرکت  در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،سالار خشایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد  اظهار کرد: مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم با هدف توسعه، گسترش و تقویت آموزه‌های قرآنی با حضور کارکنان و خانواده‌های پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مرحله مقدماتی مسابقات در هشت گروه و در دو بخش شفاهی و کتبی با حضور ۱۱۵ نفر شرکت‌کننده برگزار گردید که شاهد رشد تقریبا ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: نفرات برتر هر رشته به مرحله نیمه نهایی اعزام و از نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته تجلیل به عمل خواهد آمد.

مهندس خشایی آشنایی نسل جوان با فرهنگ قرآنی و گسترش آن را لازم دانست و عنوان کرد: آموزش قرآن کریم از سنین پایین می‌تواند سبب رشد و پیشرفت جامعه اسلامی شود و هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بکارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم بهترین منبع استخراج دستورات زندگی است، یادآور شد: در واقع ترویج سطح زندگی قرآنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است که خوشبختانه با حضور چشمگیر کارکنان و خانواده دیندار شرکت استان همراه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.