رشد۱۲ مگاواتی مصرف برق دراستان/ گچساران پیشتاز مصرف برق
۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۰۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: بدلیل گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف از سوی مشترکین برق در این استان، اکنون تمامی شهرستان های هشتگانه در مصرف برق سیر صعودی مصرف از یک تا پنج مگاوات را دارند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۱۲ مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار این استان خبرداد و اظهارداشت: با اعلان نظر مرکز پایش شرکت توانیر، میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد طی ساعات اوج بار از مرز ۴۰۲ مگاوات گذشته است.

داود راهزادی  در حاشیه بازدید از ایستگاه برق تلخسرو گفت: آمارهای ارائه شده حاکی از رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزان ۱۲ مگاوات معادل سه درصد مصرف رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با تاکید براینکه مصرف برق بصورت بی رویه ای در این استان بدلیل گرمای زودرس روبه رشد است، خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران همچنان با مصرفی بیش از ۱۵۲ مگاوات بیشتری مصرف برق را در استان کهگیلویه و بویراحمد بخود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدلیل گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف از سوی مشترکین برق در این استان، اکنون تمامی شهرستان های هشتگانه در مصرف برق سیر صعودی مصرف از یک تا پنج مگاوات را دارند.

راهزادی، کمترین رشد مصرف برق در ساعات اوج بار ۴۸ ساعت گذشته را مربوط به شهرستان گرمسیری کهگیلویه با رشد یک مگاواتی مصرف ذکر و یادآورشد:‌میزان مصرف در این شهرستان اکنون ۷۲ و نیم مگاوات است.

وی گفت: پیک ملی مصرف برق در روز گذشته ۵۶ هزار و ۳۴۲ مگاوات بوده که رشد ۱۲ و نیم درصدی مصرف را در کشور نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات صورت گرفته جهت مدیریت مصرف برق در این استان، اظهارداشت: حدود ۲ هزار انشعاب کشاورزی، صنعتی و عمومی در ساعات ۱۲ تا ۱۶ هر روز قطع و بطور خودکار وصل می شود.

وی درپایان گفت: ۲۶۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.