مالیات رکن مهم اقتصاداست/ اهمیت وصول مالیات در راستای تامین منابع و کمک به توسعه اقتصادی جامعه
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت: مالیات رکن مهم اقتصاداست و اصناف از ارکان مهم اجتماع محسوب می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر احسان عسکری در نشست هم اندیشی اداره کل امور مالیاتی واتاق اصناف واتحادیه های صنفی با اشاره به اهمیت وصول مالیات در راستای تامین منابع و کمک به توسعه اقتصادی جامعه تصریح کرد که توجه به آموزش اصناف در زمینه اشراف برقوانین مالیاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تعامل با اصناف را اولویت این اداره کل دانست وافزود: درسال جاری کارگاه های آموزشی مختلفی برای تشریح قوانین مالیاتی بویژه همزمان با فصل ارائه اظهارنامه مالیاتی و نیز تشریح و تبیین قانون پایانه های فروشگاهی، قانون جدیدمالیات بر ارزش افزوده و صدور گواهی الکترونیک ماده ۱۸۶ ق م م برگزار شد.

فرخان تصریح کرد: این اداره کل هم اکنون بیش از پیش آماده برگزاری کارگاههای آموزشی برای اتحادیه های صنفی است که استفاده از این ظرفیت به برنامه ریزی و هماهنگی اتاق اصناف نیازمند است.

وی از اعمل مساعدت های قانونی در جهت کمک به اصناف اشاره کرد وگفت: ارائه خدمات مشاوره ای وآموزشی مولفه مهمی برای همکاری ادارات مالیاتی با اصناف است.رئیس اتاق اصناف واتحادیه های صنفی مرکز دراین نشست مشکلات و مطالبات خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.