شبکه استانی دنا خنثی کننده دسیسه دشمنان
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت:شبکه استانی دنا در خنثی کردن دسیسه ها و برنامه ریزی دشمنان در برپایی آشوب و تجمعات اغتراض آمیز نفش مهی ایفا کرده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛احمدزاده در پیام خود خطاب به امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد آورده است: با هم افزایی جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور برنامه ریزی گسترده معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد ناآرامی و آشوب در کشور به شکست انجامید.

وی در بخشی از پیام خود آورده است: استان کهگیلویه و بویراحمد براسا س اعلام وزیر کشور یکی از امن ترین استان های کشور است که با تدابیر دستگاههای متولی امنیتی و اقدامات مکمل رسانه ای صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در آشوب های اخیر کمترین میزان ناآرامی را شاهد بوده ست.

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اواخر شهریور با اتخاذ رویکرد فعال، ضمن رصد کنش رسانه های معاند با بازآرایی چینش جدول پخش برنامه های خود و روشنگری و اطلاع رسانی به موقع، به زدوده شدن فضای غبار فتنه دشمنان کمک کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان پیام خود آورده است: لازم می دانم ضمن ابلاغ تشکر وزیرکشور و رئیس شورای امنیت کشور از زحمات و تلاش های ارزشمند و بی وقفه جنابعالی در شبکه استانی دنا تقدیروتشکرنمایم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.