ضرورت راه اندازی سایت تفکیک زباله در شهرستان چرام/اهتمام برای ساماندهی سایت زباله شهر چرام
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۳
آفرین فرهمندگفت: با تلاش های صورت گرفته علاوه بر حصار کشی، یک دستگاه بیل مکانیکی توسط شهرداری برای دفن اصولی زباله ها در این سایت مستقر شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ فرهمند با اشاره به اهمیت دفن و امحا اصولی زباله ها در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی روانابها و آبهای زیر زمینی اظهار کرد: نابسامانی سایت دفع زباله شهر چرام طی این سالها مشکلات متعددی را بوجود آورده بود و موجبات اعتراض دوستداران محیط زیست شده بود.

مدیرعامل تشکل زیست محیطی سبزیاران امیرچمران افزود: طی این سالها تلاش های جدی از سوی اداره محیط زیست چرام، تشکل های زیست محیطی و فرمانداری صورت گرفت تا در نهایت ساماندهی سایت زباله شهر چرام نهایی و عملیاتی شد.

فرهمند افزود: با تلاش های صورت گرفته علاوه بر حصار کشی، یک دستگاه بیل مکانیکی توسط شهرداری برای دفن اصولی زباله ها در این سایت مستقر شد.

وی با بیان لزوم اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی برای راه اندازی سایت بازیافت زباله در شهرستان چرام تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن سایت زباله شهر چرام در حوزه آبریز سد کوثر، راه اندازی سایت بازیافت در شهرستان چرام ضروری است.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط موسسه زیست محیطی سبزیاران امیرچمران عنوان کرد: به رغم همه بی مهری هایی که طی این چند سال به ما روا داشته شد از فعالیت های خود دست نکشیدیم و فعالیت های مردمی و فرهنگی خود را در راستای ترویج فرهنگ زیست محیطی ادامه دادیم.

فرهمند خواستار نگاه ویژه و عادلانه به تشکل های زیست محیطی شد و تاکید کرد: در حالی خطرات مختلف محیط زیست ما را تهدید می کند راهی جز تقویت برنامه های فرهنگی و ترویجی نداریم و امیدواریم که متولیان امر این مهم را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.