لبخند مهربانی به روستای چاه پازنان رسید
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
اردوی جهادی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد به نام (لبخند مهربانی ) در قالب خدمات رایگان درمان ، دندانپزشکی ، تجویز داروی رایگان ، مشاوره مامایی ، مشاوره روان ، غربالگری بیماریها و اهداء کیف و نوشت افزار به دانش آموزان ، در روستای چاه پازنان برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛دکتر بهنام نیازی ، سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد در حاشیه این اردو در روستای چاه پازنان گفت : به ابتکار مرکز بهداشت شهید دامیده ، چند ماهی است که این اردوی جهادی شروع و تاکنون در ۶ منطقه کم برخوردار شهرستان بویراحمد برگزارشدو امروز توانستیم سه روستای دیگر این منطقه را پوشش دهیم که متاسفانه راه ارتباطی خاکی این روستاها صعب العبور است و برای تردد وسیله های نقلیه ای که در اختیار داریم مشکل است .

وی افزود:تلاش می کنیم هر موقع مشکل تردد این جاده ها برطرف شد بقیه روستاهها رانیز پوشش میدهیم .امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود تا خدمت رسانی ها و عبور و مرور خود مردم این مناطق آسان ترشود.

دکتر نیازی ادامه داد : این خدمات ادامه دارد و تمام مناطق کم برخوردار از خدمات جهادی مرکز بهداشت شهید دامیده نیز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.