بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
حجت‌الاسلام «حسینی» از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «مهدی قلی‌زاده» مدیر فنی مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، در سال جاری آغاز شد و از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است.

آسمند با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی یاسوج احداث می‌شود، افزود: امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ فرهنگی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار این پروژه در سال جاری را حدود ۱۵ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: از این میزان، پنج میلیارد اعتبار استانی، پنج میلیارد اعتبار از متمم سفر رئیس‌جمهور و پنج میلیارد اعتبار از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اختصاص یافت

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.