عیدی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به زندانیان زندان مرکزی استان
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
مرکز مشارکتی یادگیری محلی زندان مرکزی یاسوج باحضور معاون سواد آموزی ومسئولین اداره زندان مرکزی استان افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛با حضور معاون سواد آموزی و جمعی از همکاران و مسئولین اداره زندان مرکزی استان ، مرکز مهارت آموزی مشارکتی این زندان افتتاح شد.

سیدحمزه باقری نژاد ، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ، در بازدید از فضاهای آموزشی و مرکز یاد گیری مشارکتی به منظور آموزش مهارتهای فنی و اساسی زندگی در کنار آموزش پایه درسی، گفت: دانایی و ترویج مسائل تربیتی و اصلاحی لازمه پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی است، لذا در راستای تحقق این مهم، سواد آموزی و آموزش در زندان یاسوج با جدیت پیگیری می شود که نمونه بارز آن در کنار کلاسهای جاری سواد آموزی ، رایزنی های صورت گرفته جهت ایجاد چنین مرکزی و اخذ مجوز آن بود که میتوان از طریق آن خدمات ارزنده برای عزیزان دربند داشته باشیم.
وی در ادامه گفت : آماده سازی چنین مرکزی از دغدغه های همیشگی مسئولین زندان بوده و حقیقتا کاری قابل تحسین است ، پس بر خود واجب میدانم از همه عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشم.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امیدواریم زندانیان هنگام خروج از زندان با بارقه ای از امید و به پشتوانه مهارت آموخته شده و نیز عامل بازدارنده ایمان و اعتقاد ، بر اساس کارهای خوب فرهنگی و مذهبی که در زندان صورت می گیرد کسی مرتکب این اشتباه نشود و وارد این مکان نگردد.

در این دیدار بعد از بازدید از کلاسهای درس و فضاهای مهیا شده جهت آموزش مهارت ، معاونت زندان مرکزی یاسوج ضمن تقدیر از توجه به امر آموزش و ارتقاء سواد در بین زندانیان گفت: اگر ندای آموزش وارتقاء آگاهی زندانیان در مراکز ندامتگاهی گسترش یابد، ضمن آرامش بیشتر در زندان، آنها بازگشت سعادتمندانه به جامعه خواهند داشت .
وی افزود:  به همه عزیزانی که در این دوره های مهارت آموزی شرکت کرده گواهی مهارت خواهیم داد و بعد از آزادی آنها جهت بازگشت آبرومندانه به زندگی و جامعه تسهیلات خوب با سود ۴ درصد در نظر خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.