جمع آوری دستفروشان گیاهان کوهی در یاسوج/ لزوم توقیف خودروهای حامل گیاهان کوهی
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: تاکنون بیش از 150 بار وسایل دستفروشان گیاهان کوهی در شهر یاسوج جمع آوری شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛فرزاد غلامیان با اعلام این خبر گفت: از اواسط اسفندماه تاکنون نیروهای اجرائیات شهرداری یاسوج با گشت زنی شبانه روزی در سطح شهر بصورت ویژه با فروشندگان گیاهان کوهی برخورد کرده اند.

وی تاکید کرد: نظارت مستمر اجرائیات شهرداری باعث شده تا فروشندگان گیاهان کوهی جاده های خارج از محدوده شهر را جهت ادامه کار خود انتخاب نمایند.

غلامیان با بیان اینکه شهرداری نباید در مقابله با خرید و فروش گیاهان کوهی دست تنها باشد، ابراز کرد: جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و منع چیدن گیاهان کوهی در محل و همچنین حمایت دادستانی و پلیس راهور برای توقیف خودروهای حامل این گیاهان می تواند این تخلف را به حداقل میزان خود برساند.

مدیر اجرائیات شهرداری با تاکید بر اینکه هر نوع سد معبر و دستفروشی بجز در محل ها و ساعت هایی که توسط این واحد اعلام می شود، تخلف است و با آن مقابله می شود، بیان کرد: در بحث جلوگیری از فروش گیاهان کوهی و برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی تلاش و جدیت بیشتری داریم که امید است سایر دستگاههای مسئول از جمله منابع طبیعی و محیط زیست نیز با تلاش بیشتری در این امر همکاری کنند.

غلامیان با اشاره به درگیری هایی که فروشندگان گیاهان کوهی با ماموران اجرائیات داشته اند، بیان کرد: متاسفانه تاکنون چندین بار ماموران در حال خدمت اجرائیات شهرداری مورد حمله و ضرب و شتم خاطیان قرار گرفته اند که در صورت دستور مساعدت دادستانی محترم و همکاری نیروی محترم انتظامی، همراهی ضابط قضایی با نیروهای اجرائیات می تواند نتیجه بهتری داشته باشد و تخلفات را به حداقل برساند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.