برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان برجسته کشوری و بین المللی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مدارس شهرستان بویراحمد
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۰۵
محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان برجسته کشوری و بین المللی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مدارس شهرستان بویراحمد برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛کرسی های تلاوت قرآن در مدارس این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان برجسته کشوری و بین المللی برگزار میگردد.

در محفل انس با قرآن که با حضور دانش آموزان مدرسه حجاب و مدرسه پسرانه معارف در روز چهارشنبه پانزدهم رمضان برگزار گردید مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : همان طور که اگر می‌خواهیم برای حسین ابن علی عزاداری کنیم باید با شناخت برای این امام عزیز گریه کرد ، لازمه خواندن قرآن کریم شناخت قرآن می‌باشد .

حسنعلی عزت خواه افزود : متاسفانه در جامعه ما این کتاب آسمانی محجور مانده است و شناخت قرآن از آن جهت دارای اهمیت بالایی می‌باشد که در تکوین سرنوشت بشر مؤثر هست و اگر همه ملت‌ها به قرآن روی آورند قطعا در جامعه بشری شاهد این همه نا بهنجاری ها و قتل عام ها و فتنه ها نیستیم .

عزت خواه اظهار داشت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم ما خصوصا قشر دانش آموزان و جوانان و قرآن هستند نباید اجازه دهیم که بین خود و قرآن فاصله ایجاد گردد پس باید با قرآن مأنوس شد و یقیناً راه سعادت و خوشبختی قرآن کریم می‌باشد .

وی با اشاره به اینکه هویت پیامبر ما این کتاب ناطق می‌باشد بیان نمود: رسول اکرم پر آخرین لحظات عمر خود دو امانت گرانبها را به پیروان خود سفارش نمود یکی قرآن یکی از آن دوامانت هست پس باید به قرآن روی آورد و نسبت به قرآن بیگانه نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.