توقیف خودروی حامل زغال غیرمجاز و گیاهان مرتعی
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بویراحمد خبر داد؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت:محموله حامل زغال غیر مجاز و گیاهان مرتعی در شهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سید حسین رضوی نژاد اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت شهرستان بویراحمد طی بازرسی شبانه‌روزی به یک دستگاه خودرو در محور دشتروم به یاسوج مشکوک شدند و این خودرو  که حامل ۲۰عددگونی  از گیاهان مرتعی بود را متوقف کردند.

وی ادامه داد:همچنین  طی گشت شبانه روزی خودروی حامل زغال غیر مجاز را متوقف کردند .

رضوی نژاد اضافه کرد: پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع قضائی ارسال و خودروی حامل گیاهان مرتعی وزغال غیر مجاز  نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود ؛همچنین نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی  شهرستان بویراحمد  تعداد ۳کوره زغال رابعد ۲ساعت پیاده روی در منطقه« برد پهن زیلایی» نزدیک به مرز لردگان استان چهار محال بختیاری کشف وامحا نمودند.

وی از مردم خواست از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی به منظور تهیه زغال خودداری کنند تا نسل امروز و فردایمان از این نعمت خدادادی بهره ببرند و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی به شماره رایگان حفاظت منابع طبیعی ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.