مشکلاتی که کام گردشگران آبشاریاسوج را تلخ کرده است
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
آبشار یاسوج همزمان با شروع بهار و تعطیلی مدارس تا اواخر فصل تابستان میزبان خیل عظیم جمعیت از اقصی نقاط کشور و شهروندان است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج با هدف بررسی مشکلات سرپرست شهرداری یاسوج  علیرغم حضور جمعیت زیاد در شهر یاسوج به همراه برخی از معاونین شهرداری از این مرکز تفریحی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید بعمل آورد.

سجاد بهرامی در جمع خبرنگاران گفت:یاسوج مرکز استان طبیعت چهار فصلی دارد که بعنوان یک کریدور در حوزه جنوب کشور ارتباط با نیمه مرکزی و شمال کشور همراه با یک طبیعت بکر دارد.

بهرامی با اعلام اینکه در واقع آبشار یک فضای گردشگری بسیار مناسب همراه با آب و هوای عالی در بخش مرکزی شهر را دارد عنوان کرد ؛ این مرکز تفریحی نیاز به یک ساماندهی اولیه دارد که در بحث لایروبی کانال وسط آبشار ،اصلاح لبه و بدنه که در بازی با اب صدمه دیده اند ومی بایست هر چه سریعتر ترمیم شود.

وی خاطرنشان کرد؛ در بازدید  از آبشار که به همراه همکاران انجام شد برای فاز اول اورژانسی می بایست انجام شود مصوبه هایی انجام شد ،اول اینکه لایروبی کانال وسط آبشار هر چه سریعتر انجام شود.

وی در ادامه به وضعیت نامناسب نرده های ورودی آب آبشار اشاره کرد و افزود؛ این نرده ها هر چه سریعتر می بایست ترمیم اصلاح و رنگ آمیزی شود ضمن اینکه کف سازی و بتن ریزی در مسیر پیاده رو نیز باید به همراه دیوارکشی کنار شیب ها انجام گرفته و یا اصلاح شود .

سرپرست شهرداری یاسوج اضافه کرد؛ جمع آوری زباله ها به همراه تنظیف جایروب نیز باید با دقت و حساسیت بیشتری شکل گیرد.

وی در خصوص دیگر برنامه های کاری در آبشار یاسوج اظهار داشت ؛ با توجه به اینکه در نیمه اول سال مسافران زیادی از این مرکز تفریحی بازدید بعمل می آورند ابن مصوبات که زمان کمتری نیاز داردو طی این چند روز در دستور کار قرار خواهد گرفت ضمن اینکه برای نظارت دقیق تر و تسریع در عملیات اجرایی مرتب سرکشی خواهیم کرد.

سجاد بهرامی بیان کرد: ان شالله برای فاز دوم توسعه و اصلاح روشنایی ، ایجاد آبشارهای مصنوعی در چند نقطه کنار آبشار طبیعی که با دعوت از صاحب نظران و استفاده از نظر این عزیزان البته با اولویت بهره گیری از ظرفیت بومی شکل خواهد گرفت .

وی در پایان گفت ؛ برای سرویس های بهداشتی در نظر داریم که افزایش به لحاظ کمی و کیفی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.