گردهمایی کارشناسان حراست شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
گردهمایی کارشناس مسئول و کارشناسان حراست شهرستانها و مناطق آموزشی و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضورحسنعلی عزت خواه و به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی گفت: کارشناسان حراست امین و حافظ دستگاه تعلیم و تربیت هستند که رسالت خطیری بر دوش دارند.

حسنعلی عزت خواه نظارت بر اجرای دقیق فرآیندهای قانونی در ادارت را از وظایف مهم حراست ها بر شمرد و گفت: فلسفه وجودی حراست، حفاظت از حقوق فرهنگیان، دانش آموزان و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنانش مسئولیت حراست ها را در حفظ عزت و کرامت انسان ها بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران حراستی، شاهد پویایی و بالندگی به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز باشیم.

در این جلسه رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دستورالعمل و الزامات حراستی، وظایف مسئولین حراست در استان و مناطق را حفاظت و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب، ایجاد فضای سالم و امن کاری، پیشگیری از بروز تخلفات، صیانت از جایگاه وشخصیت معلمان و پیشگیری از نفوذ افراد نالایق و ناکارآمد به سیستم آموزش و پرورش برشمرد و گفت: وظیفه تمام همکاران، دانش آموزان و اولیا این است که در زمینه پاسداری از ارزشها همراه حراست باشند و همکاران عزیز باید حراست را امین خود بدانند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.