هنرمندان تجسمی با تولید پوستر به استقبال محرم رفتند+عکس
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
در کهگیلویه وبویراحمد؛ ورکشاپ دو روزه پوستر به همت واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با موضوع آیین و باورهای عاشورایی در فرهنگ عشایری در یاسوج برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: فرهنگ عشایری فرهنگی سرشار از ارزش های دینی و ملی است که می تواند برای نسل جدید یک فرهنگ اثر گذار و الگوساز باشد.

وی افزود: آیین ها، سنت وباورهای عاشورایی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ عشایری است که از دیرباز با این قشر همراه بوده است و همچنان می تواند در جامعه فعلی اثر گذار و جذب کننده باشد.

شریفی تصریح کرد: با توجه به این موضوع ورکشاپ دو روزه پوستر به همت واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موضوع آیین و باورهای عاشورایی در فرهنگ عشایری با حضور احمد وجدان نژاد در یاسوج برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این ورکشاپ دو روزه ۱۰ نفر از هنرمندان تجسمی استان حضور داشتند که با توجه به موضوع اعلامی اقدام به خلق اثر پوستر کردند و فرهنگ عشایری را در آیین های عاشورایی به تصویر کشیدند.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان بیان کرد: به زودی آثار تولید شده در قالب نمایشگاه حضوری و مجازی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.