حسرت عجیب فعال سیاسی خوزستانی به کهگیلویه و بویراحمد
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
هادی روحی‌پور از فعالان سیاسی استان خوزستان با مقایسه دستاوردهای سفر رئیس جمهور به خوزستان با استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته است اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز استعفا می‌دادم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز از این حجم افتتاحیه‌ پروژه های مهم در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری به شهرهای استان مجاور (کهگیلویه و بویراحمد) استعفا می‌دادم چون می‌دیدم در استان خودم هیچ کاری نکرده‌ام و همچنان خوزستان مظلوم است.

طی دو روز سفر هیئت دولت فقط در مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۲۵۰۰ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.  یکی از بزرگترین و پرهزینه‌ترین جاده‌های کشور فقط طی دو سال تکمیل و افتتاح شد،  پتروشیمی و سد چمشیر در گچساران و بزرگترین طرح گردشگری جنوب کشور و غیره که بماند….

حجم اعتبار سفر رئیس جمهور به خوزستان با ۲۹ شهرستان ۱۸ هزار میلیارد تومان و کهگیلویه با ۴ شهرستان ۱۲ هزار میلیارد تومان بود.

سوال؛ جاده و ابر پروژه بهبهان-بیمارستان ولیعصر چه موقع عریض می‌شود؟  جاده بهبهان به رامهرمز و قتلگاه بهبهان به زیدون و بهبهان به خیرآباد چه موقع چهار بانده می‌شود؟؟؟؟؟

هادی روحی پور

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.