دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌ شهدای فراجا
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهدای فراجا شهادت دو تن از نیروهای انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ را تبریک و تسلیت گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید علی احمدزاده به همراه اعضای شورای تامین به صورت جداگانه با حضور در منزل شهدای اخیر فراجای استان کهگیلویه و بویراحمد که در راه مبارزه با سوداگران مرگ جان خود را از دست دادند با خانواده‌های آنها ابراز همدردی کرد.

وی ابتدا با حضور در منزل شهید سیروس درخشانی فر ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار گفت: این دو شهید مدافعان وطن و امنیت مردم هستند و به خانواده‌های آنها به خاطر تربیت چنین عزیزانی تبریک عرض می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک بار دیگر فضای شهر و استان به عطر شهدا معطر شد، افزود: این استان به وجود چنین جوانانی افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر شهدای دفاع از بشریت هستند، عنوان کرد: مواد مخدر خانمان سوز است و نیروهای خدوم انتظامی شبانه‌روز تلاش می‌کنند در کنار وظایفی که دارند اجازه ندهند مواد افیونی و خانمان‌سوز به دست جوانان این مرز و بوم برسد و آنها را درگیر کند.

احمدزاده بیان کرد: مواد مخدر همه مردم دنیا را تهدید می‌کند و در ایران اسلامی نیروهای انتظامی برای امنیت کشور و دفاع از مردم در برابر مواد مخدر از جان مایه گذاشتند تا جوانان این مرز و بوم آلوده به مواد مخدر نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس در دیدار با خانواده شهید مهدی امینی‌مهر گفت : به نیروی انتظامی تبریک می‌گوییم که چنین نیروها و جوانان جان برکفی را تربیت کرده است.

استاندار خاطرنشان کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر شهدای خاصی هستند و وابسته به یک خانواده و شهر و کشور نیستند بلکه به خاطر راه بزرگ و مسئولیت سنگینی که انتخاب کردند متعلق به همه مردم دنیا هستند.

احمدزاده عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک همت خاص است.

در ادامه خانواده‌های این شهدا ضمن قدردانی از حضور مسئولان گفتند فرزندان ما فرزندان همه مردم ایران بودند که در راه تامین امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.