رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سفر دور دوم دولت به کهگیلویه وبویراحمد 
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسیدگی به درخواست‌های مردم در محل سامانه سامد در حال انجام است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مرادعلی پیوند در بازدید از سامانه سامد که محل رسیدگی به درخواست‌های مردمی است، گفت: مردم در سفر دور دوم دولت به استان درخواست‌های متعدد و متفاوتی داشتند که قابل پیش‌بینی بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از ۶۰۰ نیرو از دستگاه‌های مختلف در سامانه سامد در حال ثبت درخواست‌های مردمی، تفکیک به تناسب درخواست‌ها و آماده سازی نامه‌ها برای ارجاع به دستگاه‌های مربوط است.

وی عنوان کرد: نیروهای حاضر در محل سامانه سامد در دو شیفت صبح و عصر در حال رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تفکیک آنها هستند.

پیوند بیان کرد: حوزه بازرسی استانداری پای کار هستند تا درخواست‌های مردم در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی عنوان کرد: بعد از ارجاع، پیگیری برای نتایج درخواست‌های ارجاع شده به دستگاه‌ها در حیطه وظایف سازمان بازرسی است که فرآیند یک ساله‌ای را طی می‌کند و امیدواریم بتوانیم حداکثر رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

پیوند با بیان اینکه آمار میزان درخواست‌های مردمی هنوز مشخص نشده، گفت: مردم درخواست‌های متعددی داشتند اما طبق آنچه که مشاهده کردیم بیشترین درخواست‌های مردمی از دولت برای دریافت وام قرض‌الحسنه و اشتغال است.

 

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.