اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

برپایی آیین عزاداری و سوگواری به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
آیین عزاداری و سوگواری به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ آیین عزاداری و سوگواری به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) با حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد،کورش دلشادرئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد،سیدحمزه باقرپور معاون نهضت سوادآموزی استان،محمود پیشاهنگ رئیس نهضت شهرستان بویراحمد ودیگرکارکنان مجموعه آموزش و پرورش ونهضت سوادآموزی استان برگزار شد.

در هشتمین روز از ماه محرم سال ۱۴۰۲ مسئولین و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش ونهضت سوادآموزی استان با برگزاری زیارت عاشورا و سینه‌زنی، یاد و خاطره سالار شهیدان حضرت سید الشهداء (ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد در این آیین گفت: عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که زوایای مختلف این حادثه تاریخی باید مورد توجه قرارگیرد.

«حسنعلی عزت خواه» با تسلیت شهادت ماموران خدوم نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: منشأ انقلاب اسلامی حماسه جاودانه امام حسین (ع) است و امروز راه عزت ما تمسک به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: شکل‌گیری و استمرار انقلاب اسلامی با الهام از قیام عاشورا و به رهبری و هدایت دو عالم عالم‌بین، فرزانه و از نسل حسین بن علی(ع)، خود هم گواه حیات روشن و هدایتگر عاشورا است و هم تصدیق کننده پیروزی خون مظلوم بر شمشیر ظالم و سستی آمال و کاخ دنیای استکبار است.

وی ادامه داد:امروزه بیداری وجدان تاریخی بشر با اهتراز بیرق اسلام ناب محمدی و نشر جهانی آرمان‌های انقلاب اسلامی، مرهون و مدیون معارف حسینی است که مانع از نسیان و ظلالت شده و چون چشمه‌ای گوارا و مانا، روح تشنه‌ای جویندگان و پویندگان طریق حقیقت، معرفت و معنویت را سیراب می‌کند.

با آنکه تار و پود فرهنگ ایرانی با حماسه حسینی آمیخته شده اما آشوب‌گران و موهنان به حریم جمهوری اسلامی به عنوان یگانه حکومت ادامه دهنده مسیر انبیا و اولیا، به گمان و وهم باطل خود به دنبال کاستن نور حماسه حسینی و سنن عاشورایی هستند اما ملت فهیم همواره نشان داده که لباس مشکی محرم، برپایی مجالس حسینی و گریستن بر مظلومیت امام (ع) را سرمایه ابدی خود دانسته و بر آن می‌بالد.

اینجانب فرا رسیدن ماه اندوه و عزای اهل بیت و شروع دوباره موسم معرفت اندوزی و بصیرت افزایی را به همه عاشقان و شیفتگان آن نور تابناک تسلیت و تعزیت گفته و بر کوشش همگانی در دستگاه تعلیم و تربیت استان برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف والای امام مظلوم، عهد دوباره می‌بیندیم.

همچنین محمد مهدی حیدرخواه مداح اهل بیت (ع) (مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد) در مصیبت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام و خاندان و یاران باوفای آن حضرت به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

دلدادگان و شیفتگان ساحت حسینی (ع) دراین مراسم باشکوه مراتب عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام ) ابراز کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.