اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز وتکمیل مراکزفنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد/۱۳۵ آموزشگاه فعال دراستان
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه؛ مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی سفر دوم رئیس جمهور، ۸۵۰میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل مراکز فنی و حرفه‌ای استان اختصاص یافت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سید نورالله هدایت در نشست با خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار کرد: از محل این اعتبار، سه مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های مارگون، لنده و گچساران ساخته خواهد شد.

وی افزود: از محل اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور، برای احداث مراکز فنی و حرفه‌ای ۵۰۰ میلیارد ریال و برای بهسازی، نوسازی و خرید تجهیزات آموزش و بخش مهارت ۳۵۰ میلیارد ریال تصویب شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ۱۱ مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در استان وجود دارد و ۵۵ درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان توسط بخش خصوصی و ۴۵ درصد توسط بخش دولتی انجام می‌شود.

هدایت ابراز کرد: یکی از سیاست‌های دولت دادن مجوز‌ها به آموزشگاه‌های آزاد و بخش خصوصی است. وی تأکید کرد: ۱۳۵ آموزشگاه آزاد خصوصی در استان وجود دارد که تحت نظارت این اداره کل آموزش لازم را به جامعه هدف آموزش می‌دهند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸ مجوز آموزشی در استان صادر شده که از این تعداد ۱۳ مجوز و پروانه در زمینه مراقبت و زیبایی است.

هدایت عنوان کرد: در سطح استان ۱۳۵ آموزشگاه فعال وجود دارد که تقریباً ۵۷ مجوز در زمینه مراقبت و زیبایی است که می‌طلبد نظارت دستگاه‌های متولی در این زمینه بیشتر شود.

در چهار ماهه نخست امسال یک میلیون و ۹۰ هزار ساعت دوره آموزشی با شرکت ۱۶ هزار نفر برگزار شده و ۴۵ درصد تعهدات سالانه این سازمان در استان عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.