اجلاسیه مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید برگزار می شود
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
در جلسه شورای معاونین مطرح شد؛ جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش بویراحمد با حضور اعضا در روز های پایانی مردادماه ۱۴۰۲ برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش بویراحمد با حضور اعضا در روز های پایانی مردادماه ۱۴۰۲ برگزارشد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به اجلاسیه مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به مدت سه روز گفت : خوشبختانه نشست در این اجلاسه بسیار مفید و سازنده بود و برنامه جامع تدوین شده آموزشی و فرهنگی و پرورشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ که بخشی از این برنامه ها با رویکرد جدید همراه بود در اجلاسیه که به صورت ویدئو کنفرانسی با وزارت برگزار گردید مطرح گردید .

کورش دلشاد افزود : خوشبختانه پیشنهادات سازنده ای برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در استان در این اجلاسیه به وزارت ارائه گردید که در صورت تایید تحولات مطلوبی در حوزه های آموزش و پرورشی و همچنین بحران فضا ایجاد خواهد شد .

دلشاد در این جلسه هم به همکارانی که دغدغه رتبه بندی را داشتند نوبد داد و تصریح نمود : تمامی احکام رتبه بندی همکاران فرهنگی تا قبل از سال تحصیلی جدید صادر می شود.

وی همچنین تاکید نمود: بازنشستگان فرهنگی تمامی مطالبات آنها پرداخت میگردد.

وی با اشاره به آمار کلاس درس در این شهرستان بیان نمود : ۲۱۷۳ کلاس درس در شهرستان بویراحمد وجود دارد و در سازماندهی نیروهای هر سه مقطع تحصیلی مهمترین مقوله کلاس درس میباشد .

وی ثبت کتب درسی دانش آموزان را مهم خواند و تاکید نمود : مدیران مدارس نسبت به ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در مدارس هر روز پیگیری لازم را داشته باشند و معاونین محترم نظارت لازم را در این خصوص به جد داشته باشند .

دلشاد از برگزاری اجلاسیه مدیرام مدارس خبر داد و ابراز داشت : تا قبل از ماه مهر اجلاسیه مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار میگردد و در این اجلاسیه نشست های تخصصی با موضوعات مختلف آموزی و پرورشی برگزار میگردد.

وی در پایان گفت : تلاش ما این است که تمامی ابلاغ ها تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید صادر گردد.

در این جلسه معاونین هر سه مقطع و نیروهای هر واحد نظرات خود را در خصوص سازماندهی نیروهای خود بیان نمودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.