لزوم مردمی سازی اقدامات در زمینه مقابله با مصرف مواد مخدر
۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شده، همیشگی و هوشمندانه باشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سیدجواد هاشمی مهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات فراجا در زمینه مقابله با مواد مخدر، یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت و افزود: همواره در این راستا باید برخورد جدی با عرضه کنندگان این پدیده شوم در دستور کار باشد.

هاشمی مهر بر لزوم مردمی سازی اقدامات در زمینه مقابله با مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان سوز جلب مشارکت مردمی ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با هدف پیشگیری از اعتیاد و مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر از هر نوع مانند ورود، تولید، توزیع، خرید و فروش و مصرف برنامه داشته باشد.

هاشمی مهر تاکید کرد: اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاها با رویکرد پیشگیری و مقابله با اعتیاد با جدیت توسط تمام دستگاه‌های اجرایی برای روستاهای هدف دنبال شود.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: برای پیشگیری و از مصرف احتمالی مواد مخدر در مدارس، آموزش و پرورش ورود کند و کنترل‌های لازم را با شروع سال تحصیلی انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید براینکه، مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزمی همگانی است تاکید کرد: همکاری همه دستگاه‌ها با پلیس مواد مخدر را برای مقابله با ورود، توزیع و مصرف مواد مخدر می‌طلبد.

هاشمی مهر عنوان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر مسئولیت ضبط و توقیف اموال موجود و کشف شده مواد مخدر و مجرمان در حوزه مواد مخدر را بر عهده دارد و در این خصوص بطور مداوم باید از امکانات و آمادگی لازم برخوردار باشد.

هاشمی مهر بر لزوم اجرای اقدامات جدی پیشگیرانه تاکید کرد و ادامه داد: موضوع پیشگیری یک امر فرهنگی بوده و باید دستگاه های متولی در این حوزه بیش از پیش پای کار باشند.

وی با بیان اینکه، کارهای ضروری برای مبارزه با مواد مخدر در استان انجام شده است گفت: برای اثربخشی بیشتر اقدامات و مقابله با مواد مخدر باید همزمان همه روش‌ها و ابزارهای پیشگیرانه و مقابله‌ای را به کار بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: از ظرفیت جشن‌های نشاط و برنامه‌های ورزشی استفاده شود و به فرهنگ سازی برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای در حوزه مواد مخدر توجه شود.

در این نشست نمایندگان عضو شورا به بیان نقطه نظرات و مباحث کاربردی پرداخته و در خصوص انجام اقدامات لازم در راستای اهداف مورد نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت وگو و تبادل نظربه عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.