بسیج سازندگی ، دستگاه برتر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حمایت از مشاغل خرد
۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
پایش وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد؛ حمایت دولت خدمتگزار از مشاغل خرد و اقتصاد مقاومتی، استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان سال مالی 1401 از بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر در این موضوع تجلیل به عمل آورد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات در حمایت از افراد جویای کار جذب و در این حوزه با توجه به ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه رصد اشتغال به عنوان دستگاه برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد.

در مراسمی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ، از سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان، سرگرد پاسدار محسن عباسیان جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان سپاه فتح استان و دکتر حسین پسنده دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است با اقدام بسیج سازندگی در حوزه حمایت از مشاغل خرد ، تعداد ۲۹۱۶ شغل در ۵ عرصه کلی ( دام و طیور، کشاورزی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و دانش بنیان ) ایجاد و سازماندهی گردید.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.