برگزاری جلسه سه ماهه دوم شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان بویراحمد/ریشه کنی بی سوادی نیازمند تلاش همه دستگاه هاست
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
جلسه سه ماهه دوم شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان بویر احمدبرگزار گردید
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری بویراحمد برگزارشد.

در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به نقش مهم و حیاتی سواد در توسعه همه جانبه کشور و به لحاظ عزم و اراده نظام جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با بیسوادی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام گرفته در راستای کاهش نرخ بیسوادی توسط آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی گفت : معلم نقش سازنده ای در ساختن جامعه داشته و در هر جامعه ای که به قشر فرهنگی و معلم آن توجه شود بی شک جامعه ای پویا و مترقی شاهد هستیم.

شهرام مهدوی مطلق افزود: باید با برنامه‌ ای مطلوب و قابل‌دفاع، نهادها و دستگاه‌های مختلف و مجموعه شهرستان را به سمت پشتیبانی از سوادآموزی هدایت کرد و همه اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی مکلف به اجرای مصوبات جلسه هستند و به منظور ترغیب بازماندگان از تحصیل به سواد آموزی از ظرفیت‌های رسانه استانی، فضای مجازی، تریبون مساجد بخشداری ها ، دهیاری ها ، مراکز بهداشت و …به خوبی استفاده شود.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های سه ساله اسکندر احمدی رئیس سابق اداره سواد آموزی شهرستان بویراحمد گفت : در سال جاری تحصیلی ۱۸۰ آموزش دهنده فعال داشتیم که در دوره تحکیم آزمون برگزاد گردیده و در دوره انتقال امتحانات در حال برگزاری می باشد .

کورش دلشاد افزود : هم اکنون در زمینه پالایش اسمی تعداد ۱۶۰ نفر از آموزش دهندگان غیر فعال کار پالایش اسمی را انجام میدهند که خوشبختانه با فعالیت این عزیزان قریب به ۶۰ درصد جامعه هدف شناسایی شده و اطلاعات خواسته شده در سامانه سواد آموزی بارگذاری شده است .

دلشاد در پایان ابراز داشت : کار شناسایی و جذب و آموزش سواد آموزان بدون از همکاری دیگر نهادها کاری سخت بوده و میطلبد تا همه دستگاه ها با همراهی و همکاری خود آموزش و پرورش را یاری نمایند تا بتوانیم با غول جهالت و بی سوادی مبارزه نماییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.