راهیابی چهار نفر از بانوان مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران یاسوج به مرحله کشوری المپیاد مهارت
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج از راهیابی چهار نفر از کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج در سه رشته طراحی مد،جواهر سازی و طراحی فناوری گرافیک برای رقابت کشوری المپیاد ملی مهارت خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛محبوبه رحیمی با اعلام این خبر گفت: سحر ابراهیمی در رشته طراحی مد، فاطمه مرادی و فاطیما موحدی در رشته جواهر سازی و خانم ریحانه سادات عباسپور در رشته طراحی فناوری گرافیک از مرکز خواهران یاسوج رتبه برتر را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی افزود: المپیاد ملی مهارت هر ساله در چند مرحله با هدف بالفعل رساندن استعدادهای بالقوه افراد برگزار می‌شود.

رحیمی با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای، افزود: المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با هدف رقابت سالم بین جوانان در زمینه مهارت فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راهیابی چهار نفر از کارآموزان مرکز فنی‌وحرفه‌ای خواهران یاسوج به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت افزود: کارآموزان و شرکت در مسابقات ملی مهارت در سطح استان درمرحله شهرستانی تعداد۱۴۹ نفر شرکت در ۲۷ رشته که از این تعداد ۷۵ نفر در ۱۴ رشته به مرحله استانی راه یافتند و با برگزاری مسابقات ملی مهارت مرحله استانی در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ مرداد در ۷ رشته و تعداد ۷ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.