اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

رتبه سه بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه وبویراحمد از نظر ضریب نفوذ در کشور/پرداخت تسهیلات تکلیفی در اولویت کار بانک
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه وبویراحمد درنشست با اصحاب رسانه؛ مهرداد آرمین‌پیلی در نشست خبری با رسانه‌ها به مناسبت هفته دولت، با اشاره به اینکه رتبه بانک قرض‌الحسنه مهر استان در کشور از نظر ضریب نفوذ رتبه ۳ است، تصریح کرد: در حوزه خدمات بانکی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران غالب خدمات را به صورت الکترونیکی و با چاشنی خلاقیت و نوآوری ارئه می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ آرمین  در نشست با خبرنگاران گفت: تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر  ایران ۴ درصد است و این نوید را میدهم که این بانک به سمت تسهیلات با کارمزد صفر حرکت می‌کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان به برخی اقدامات و طرح های این بانک در استان اشاره و گفت:بانک های قرض الحسنه در کشور ما ریشه اعتقادی دارند ، به واسطه همین امر این بانک ها کمترین معوقات بانکی را دارند.

وی افزود: بانک ها نقش ویژه و مهمی در سرمایه گذاری و تأمین سرمایه در گردش حوزه های مختلف دارند و اثر این امر را مستقیماً در اشتغال ، تولید و توسعه می‌بینیم.

مدیرعامل بانک‌ ضمن دعوت از تمامی مدیران، خیرین و نیکوکاران استانی و کشوری برای افتتاح حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، اظهار کرد: با این کار میتوان از معدل حساب خیرین برای اعطای وام به اقشار محروم بهره برد ، بدون اینکه تعهدی برای بازپرداخت متوجه خیرین شود.

آرمین با بیان اینکه پرداخت وام خرد قرض‌الحسنه به رونق تولید و توسعه کسب و کارها کمک می‌کند، گفت: با اخذ مجوز از بانک مرکزی سقف وام فردی قرض‌الحسنه از ۵۰۰ میلیون ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که این امر قطعا به افزایش قدرت خرید مردم کمک معناداری می‌کند.

وی در ادامه به راه‌اندازی شعبه پیشخوان مجازی اشاره کرد و گفت: در شعبه پیشخوان، تمامی خدمات افتتاح حساب و تسهیلات به صورت برخط و بدون مراجعه حضوری مشتری به شعبه صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: وقتی موفقیت‌ها و برکات قرض‌الحسنه را می‌بینیم بیش از پیش به مسیری که در آن گام نهادیم مطمئن می‌شویم و می‌توانیم تلاش کنیم تا همه‌ی مردم سرزمینمان از این نعمت قرض‌الحسنه، بهره‌مند شوند.

آرمین در خصوص عملکرد این بانک در حوزه وام‌های قرض‌الحسنه تصریح کرد: در راستای لزوم توجه به اقشار نیازمند، پرداخت تسهیلات تکلیفی در اولویت کار بانک است که خوشبختانه در زمینه وام‌های تکلیفی شاهد رشد ۲۵۰ درصدی هستیم.

برگزاری جشنواره “مهرِ پوز” بصورت محدود و با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه متنوع و ویژه

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای تقویت و افزایش توان مالی دارندگانِ فعالِ دستگاه‌های پوز فروشگاهی خود، اقدام به برگزاری جشنواره “مهرِ پوز” بصورت محدود و با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه متنوع و ویژه با امکان بازپرداخت به‌ دلخواه مشتری بصورت اقساطی یا یکجاپرداخت (راسی) نموده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در رتبه بندی ۱۰۰۰ بانک برتر جهان

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رقابت های بین المللی جزو ۱۰۰۰ بانک برتر جهان هستیم.

آرمین، ورود بانک قرض‌الحسنه مهر به لیست هزار بانک برتر جهان را نشان از عملکرد مطلوب بانک دانست و اظهار کرد: امکان ارائه سهام خریداری شده در بورس به عنوان وثیقه که مورد استقبال مردم قرار گرفته، از دیگر اقدامات بانک در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

مدیرعامل شعب بانک قرض‌الحسنه  مهر ایران استان، تبدیل کارت بانک به کارت زندگی را از اهداف این بانک برشمرد و افزود: با تلاش همکاران، شاهد رشد ۷۰ درصدی سپرده‌ها در استان هستیم.

وی افزود:صدور زائر کارت و سفر کارت و اعطای تسهیلات طرح کالا کارت خرید جهیزیه و لوازم خانگی بدون نیاز به معدل حساب از دیگر خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که مدیرعامل استانی این بانک از آنها نام برد و گفت: شعار بانک مهر، کارت مهر، کارت زندگی است و ما قصد رقابت با بانک‌های تجاری را نداریم اما در کنار دیگر بانکها، نقش مهمی در ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات بدون بهره داریم.

وی افزود:در این دولت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای افراد حقوقی تا ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به اعتبار سنجی مشتریان وام های فوری ۲۴ ساعته از طریق درخواست در پیشخوان و نرم افزار مجازی بانک ممکن شده است.

وی گفت: تسهیلات آنلاین با تشکیل پرونده و حتی امضا، خرید سفته الکترونیکی و بررسی اسناد در فضای مجازی و آنلاین سایت و نرم افزار بانک قرض الحسنه مهر ایران فراهم است.

خدمات ویژه برای سازمان ها و کارمندان

آرمین ادامه داد: طرح مهر‌یار از خدمات بانک قرض الحسنه مهراست، علاوه بر پرداخت حقوق سازمان ها به میزان ۳ تا ۵ درصد حقوق واریزی برای سازمان ها تسهیلات در نظر میگیریم که با معرفی کارمندانشان وام ۴ درصد به آنها تعلق میگیرد.

وی عنوان کرد: .علاوه بر این کارکنانی که دستگاه مطبوعه‌شان حقوق آنها را در بانک مهر ایران پرداخت می‌کند بدون نیاز به معرفی از سوی دستگاه می‌توانند بر اساس معدل حساب وام قرض الحسنه دریافت کنند.

انجام تعهدات تکلیفی /صف دریافت تسهیلات حذف شد

مدیر شعب بانک مهر ایران گفت: در سالهای اخیر رشد قابل توجهی در تسهیلات تکلیفی داشتیم (معرفی از طرف دستگاه های حمایتی ، اداره کار، بنیاد علوی و… خوشبختانه تعهدات به خوبی انجام شد.

کمک های ویژه و بلاعوض

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران  استان نیز گفت: گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی در سال جاری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در بحث های آموزشی و پزشکی هسته ای و موارد دیگر هزینه کرده ایم.

آرمین صرف منابع حاصل از دریافت وجه‌التزام در حوزه عام‌المنفعه مانند کمک به طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت و خرید اقلام بهداشتی و درمانی برای مبارزه با کرونا را یکی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی ذکر کرد و افزود: مشارکت در بیمه حوادث، کمک به آسیب‌دیدگان از سیل و زلزله، از دیگر قدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.