کمربند سبز و پارک در مجاورت شهر مادوان ایجاد می شود/مسائل سیاسی مانع انجام برخی کارهاست
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۰۷
شهردار شهر مادوان در گفتگو با پیوارنیوز خبر داد: شهردار شهر مادوان با اشاره به طرح های توسعه ای در شهر مادوان گفت: پیگیر ایجاد کمربند سبز و پارک در مجاورت شهر مادوان هستیم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

شهردار شهر مادوان با اشاره به طرح های توسعه ای در شهر مادوان گفت: پیگیر ایجاد کمربند سبز و پارک در مجاورت شهر مادوان هستیم.

جهانبخش در گفتگو با پیوارنیوز، در خصوص توسعه امکانات و زیر ساخت ها در شهر مادوان گفت: با همت و مشارکت مردم در حوزه زیرساخت ها مانند کانال های دفع آب سطحی،  هدایت سیلاب، رفع خطر از بناها، مبلمان شهری، ۲ پارک محله ای ، زیر سازی ها، و روشنایی معابر، حذف  نقاط کور از معابر و کوچه ها وخیابان ها، توسعه و تجهیز آنها را تا پایان سال در برنامه داریم.

شهردار مادوان بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد طرح هادی شکل گرفته و از طرفی بازنگری طرح هادی در دست اقدام است،  همچنین معابر و فضا هایی که تکلیف آنها مشخص نبود از جمله دو محور اصلی که شریان اصلی شهر یعنی محور سی سخت و اصفهان تعیین تکلیف شدند، از طرفی گره های ترافیکی حل  و تا پایان سال این موضوعات ساماندهی می شود.

وی گفت: ۶ پروژه در حال تکمیل و ۶ پروژه همچنین در دستور کار است، مانند کانال احداث سیلاب به طول ۳۰۰ متر و به ارتفاع ۲ الی ۳ و نیم متر، ۲ پروژه جدول گذاری، ۲ پروژه  کانال دفع آب های سطحی( با عرض یک متر) این مورد تمام شده و تحویل موقت شده است.

جهانبخش در ادامه افزود:۲ پروژه پارک کوچک در حاشیه خیابان ساحلی که فاز اول آن تمام شده است و نیمکت ها باید بسته و با خریداری پروژکتور درصدد تامین روشنایی آن هستیم، از طرفی تلاش داریم  سینما خانواده در فاز دوم نهایی  شود.

شهردار شهر مادوان همچنین در خصوص ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر مادوان و ایجاد پارک گفت: از سال ۹۵ زمینی با مساحت ۷۰ هکتار در بلندای شهر مادوان وجود دارد که نمای خوب و آب آشامیدنی در آن مکان وجود دارد.

جهانبخش افرود: در کنار حفظ درختان، طبیعت وجنگل به دنبال آن هستیم از تعدی و تجاوز اشخاص در آن مکان جلوگیری شود، و شهرداری از طریق طرح توجیهی، و نقشه برداری اراضی تمام شرایط  را  پیش بینی کرده  است، در این خصوص موافقت اولیه آن گرفته شده، اما به دلیل مسائل سیاسی این موضوع نهایی نشده  و هرچند پیگیری واگذاری این موضوع هستیم و به محض دریافت تسهیلات سعی خواهیم کرد حداقل فاز اول آن اجرایی شود.

شهردار شهر مادوان تاکید کرد: در سال ۹۵ حدود ۳۰ درصد معابر آسفالت بود، بقیه خاکی و فاقد جدول  و آب های سطحی در معابر سرگردان بودند، و فقط فاضلاب در دستور کار است که تصویب شده است و در سال جاری باید تامین اعتبار شود و فاضلاب آن منطقه انجام شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.